لیگ برتر انگلیس؛ فرار منچستریونایتد از شکست در آخرین دقیقه و پیروزی چلسی در مقابل برایتون

لیگ برتر انگلیس؛ فرار منچستریونایتد از شکست در آخرین دقیقه و پیروزی چلسی در مقابل برایتون

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد در خانه مغلوب برنلی شد. 

به گزارش وبسایت نود، هفته بیستم لیگ جزیره با برگزاری شش بازی از ساعت 18:30 پیگیری شد. 

در مهم ترین دیدار منچستریونایتد در مقابل برنلی در ورزشگاه الدترافورد 2-2 متوقف شد. در نیمه اول برنلی بازی را طوفانی شروع کرد و توانست توسط اشلی بارنز در دقیقه سوم به گل برسد. بعد از آن منچستریونایتد بازی را در دست گرفت اما برخلاف انتظار همگان برنلی روی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه توسط دفور در دقیقه بیست و ششم به گل رسید تا اختلاف دو برابر شود. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم فشار منچستریونایتد افزایش یافت و توانست خیلی زود در دقیقه پنجاه سوم به وسیله جسی لینگارد به گل اول دست پیدا کند. اما بعد از آن مورینیو تعویض های هجومی بیشتری کرد و توانست در دقیقه نود و دوم و توسط لینگارد به گل تساوی برسد. منچستریونایتد در سومین بازی متوالی خود در تمام رقابت ها نتوانست به پیروزی برسد. شاگردان مورینیو با چهل و سه امتیاز در رده دوم لیگ برتر انگلیس هستند و با سیتی فاصله دوازده امتیازی دارند.

در دیگر دیدار مهم چلسی در خانه مقابل برایتون به پیروزی 2-0 رسید. چلسی در نیمه اول حملات متعددی روی دروازه متئو رایان انجام داد ولی نتوانست به گل برسد. در ابتدا نیمه دوم موراتا در دقیقه چهل و ششم با یک ضربه سر دروازه برایتون را گشود. این گل روی سانتر زیبای آزپیلیکوئتا به دست آمد. اما فشار چلسی ادامه داشت و آن ها در دقیقه شصت توانستند بار دیگر به گل برسند. مارکوس آلونسو زننده گل دوم آبی های لندن بود. دیگر بازی متعادل دنبال شد و با همین حساب 2-0 به سود میزبان به پایان رسید. چلسی با این پیروزی چهل و دو امتیازی شد و در جایگاه سوم قرار گرفت. 

اورتون در خانه وست برومویچ با تساوی بدون گل متوقف شد. بورنموث در مقابل وست هم با نتیجه 3-3 به تساوی رسید. دو تیم هادرسفیلد تاون و استوک سیتی به تساوی 1-1 رضایت دادند و واتفورد موفق شد با نتیجه 2-1 در مقابل لسترسیتی متحول شده به پیروزی برسد. 


4416