گتوزو: دیدار مقابل اینتر میلان در جام حذفی مانند فینال جام جهانی برای ماست

گتوزو: دیدار مقابل اینتر میلان در جام حذفی مانند فینال جام جهانی برای ماست

وبسایت رسمی برنامه نود - جنارو گتوزو سرمربی میلان معتقد است که دیدار مقابل اینتر در کوپا ایتالیا از اهمیت بسیار بالایی برای روسونری ها برخوردار است. 

به گزارش وبسایت نود، دو تیم میلان و اینتر فردا شب (چهارشنبه) از چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت. 

به نقل از وبسایت fourfourtwo، گتوزو در ماه گذشته جانشین وینچنزو مونتلا شد، اما تنها دو بار در شش بازی گذشته موفق به پیروزی شده است. شاگردان گتوزو در هفته گذشته نیز با نتیجه 2-0 در خانه مغلوب آتلانتا شدند تا بیشتر از قبل زیر فشار انتقادات قرار بگیرند. گتوزو ضمن تکذیب شایعه کناره گیری او از سمت مربیگری باشگاه در خصوص دربی دلامدونینا گفت: 

دربی میلان بسیار سخت است، اما ما باید تلاش خود را بکنیم و برنده شویم. این دیدار همچون فینال جام جهانی برای ما است. بازی فردا می تواند فصل ما را متحول کند. باید همه چیز را از نو شروع کنیم. ما به نوعی میزبان هستیم و می خواهیم شور و اشتیاق را به هوادارن هدیه دهیم. این چیز را به آن ها بدهکاریم. ما باید از تمام توان خود استفاده کنیم و با یک هدف مشخص پا به میدان بگذاریم. 

اینتر در ماه اکتبر موفق شد با هت تریک ایکاردی میلان را 3-2 شکست دهد. 

4416