امید سینک و ماجرای عجیبش در پارس

امید سینک و ماجرای عجیبش در پارس

به گزارش " ورزش سه" امید سینک در تعطیلات نیم فصل در حد فاصل هفته دهم و یازدهم و در یک بازی دوستانه از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و هنوز نتوانسته است برای تیمش به میدان برود. البته درباره این بازیکن در بازی برابر پرسپولیس و فولاد گفته می شد که ممکن است به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد. او حالا می تواند تیمش را در بازی هفته هفدهم برابر پیکان همراهی کند هرچند ممکن است به دلیل دوری چند هفته ای از میادین، در این بازی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان برود. با این وصف اما اینروزها خبرهایی درباره این بازیکن و پارس جنوبی به گوش می رسد.


امید سینک یکی از مهره های موثر تیمش تا زمانی که مصدوم نشده بود به حساب می آمد اما مصدومیت او را از ترکیب دور کرد. سینک در هفت بازی که در ترکیب تیمش قرار گرفته بود 2 گل و دو پاس گل داده و در پایان هفته نهم نفر هفدهم لیست بهترین های لیگ در سایت برنامه نود بود.


مصدومیت امید سینک با مصدومیت علی دشتی دیگر وینگر تیم پارس جنوبی همزمان شد و پارس در این مدت نتایج خیلی خوبی نگرفت. سینک در هفته دهم و در آخرین بازی که برای پارس جنوبی انجام داد در دقیقه 81 به میدان آمد و در حالی که تیمش یک بر صفر پیش بود، روی دو گل بعدی پارس جنوبی نقش اساسی ایفا کرد. او یک گل زد و یک پنالتی هم گرفت اما ضربه پنالتی اش را رشید مظاهری گرفت و در بازگشت پورامینی آن را تبدیل به گل سوم تیمش کرد. پارس جنوبی بعد از بازی با ذوب آهن ، در بازی با سپیدرود هم بدون وینگرهایش به میدان رفت و سه بر یک به پیروزی رسید اما در 5 بازی بعدی سه باخت، یک مساوی و یک باخت به دست آورد.


سینک هنوز کاملا به مرز آمادگی نرسیده اما می تواند در دقایق کوتاهی در بازی با پیکان به میدان برود. او این فرصت را دارد تا اگر در دقایق کمی هم به میدان رفت بتواند عیار خودش را به کادرفنی نشان دهد. باید منتظر ماند و دید آیا شماره 7 پارس جنوبی بازگشتی موفقیت آمیز به تیمش خواهد داشت یا...