رحمانی: پیکان شانس کسب سهمیه است 

رحمانی: پیکان شانس کسب سهمیه است 

به گزارش "ورزش سه"، ماهان رحمانی در رابطه با دیدار پیکانی ها برابر پدیده گفت: ما هم سرتر از پدیده بودیم و موقعیت های زیادی به دست آوردیم؛ ولی متاسفانه توپ‌هایمان به در بسته خورد و گل نشد. تیم مان خوب فوتبال بازی می کند فقط در این مدت کمی بدشانسی آوردیم که نتوانستیم توپ‌هایمان را گل کنیم و نتایج اینطور برایمان رقم خورده است. 


او ادامه داد: مطمئنا اوضاع نتیجه‌گیری در پیکان همین‌طور نخواهد ماند و همه چیز درست خواهد شد. همین که تیم‌مان نمی بازد خوب است و مساوی در خانه حریف هم بد نبود. خوشبختانه بازی بعدی‌مان در خانه خودمان است و ما صددرصد برای برد به میدان می‌رویم. البته پارس جنوبی تیم خوبی دارد و طبق آنالیزی که در این هفته خواهیم داشتم فکر می‌کنم می‌توانیم آنها را شکست دهیم.


وی درباره تغییرات در پیکان گفت: عدم حضور مهران موسوی و مرتضی آقاخان که جز مهره‌های تاثیرگذار ما نیم فصل اول بودند کار را در برهه‌ای برایمان سخت کرده است؛ اما پیکان با جذب سجاد مشکل‌پور و شاهین ثاقبی دو بازیکن موثر و خوب نتایج بد هفته‌های گذشته را جبران خواهد کرد. 

رحمانی درباره ادامه بازی های لیگ گفت: نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود، چراکه تیم‌های ته جدولی نمی‌خواهد ببازند و از همین رو کار برای تیم‌های بالانشین سخت‌تر است. به نظرم تیم پیکان نسبت به پارسال بهتر شده و فکر می‌کنم پتانسیل کسب سهمیه لیگ را داریم. ما بازی به بازی سعی می‌کنیم پیش برویم ضمن آنکه هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.


او در پایان گفت: پیکان امسال نسبت به سال گذشته جوان‌تر شده و شاید علت نتیجه‌ نگرفتنش هم همین جوانی و عدم هماهنگی کامل تیم است. هرچند این موضوع باعث نشده که کیفیت بازی ما تغییر کند، کمااینکه بهتر هم شده‌ایم به مانند رویارویی با پدیده که خیلی خوب بازی کردیم و مستحق کسب 3 امتیاز آن بازی هم بودیم.