لسترسیتی 2-2 منچستریونایتد؛ فرصت سوزی بزرگ شیاطین سرخ

لسترسیتی 2-2 منچستریونایتد؛ فرصت سوزی بزرگ شیاطین سرخ

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد مقابل لسترسیتی ده نفره متوقف شد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در لحظات پایانی بازی مقابل لسترسیتی ده نفره بازی برده را با تساوی عوض کرد تا اختلاف در صدر جدول با رقیب همشهری بیش از قبل شود.

در آخرین بازی روز شنبه از هفته نوزدهم لیگ جزیره، لسترسیتی در کینگ پاور میزبان منچستریونایتد بود. یونایتدی ها شروع بهتری در بازی داشتند و موقعیت های بیشتری خلق کردند، چند بار تلاش لوکاکو و مارسیال می رفت تا یونایتد را به گل اول برساند ولی آن ها با دقت عمل نکردند تا اینکه لسترسیتی روی یک ضدحمله به گل اول رسید. دقیقه 27 بازی، ضدحمله میزبان با فرار محرز همراه شد، او توپ را در موقعیت تک به تک به واردی داد و این بازیکن با بغل پا، دروازه دخیا را باز کرد تا بازی 1-0 شود.

اما یونایتد مزد برتری خود را در نیمه نخست حداقل با گل تساوی گرفت، دقیقه 40 مسابقه حرکت تیمی بازیکنان یونایتد درون محوطه با ضربه هوشمندانه ماتا به گوشه دروازه همراه شد و اشمایکل دروازه اش را بازشده دید. نیمه نخست با تساوی 1-1 پایان یافت.

با شروع نیمه دوم، بازی پایاپای دنبال می شد، در ابتدای نیمه هر دو تیم دو موقعیت خوب داشتند که تلاش فاکس و مارسیال به سرانجام ننشست. اما در دقیقه 60 ماتا با یک ضربه آزاد موفق شد بازی را 2-1 کند. اتفاق بد دیگر برای لسترسیتی، اخراج شدن آمارتی در دقیقه 74 بود. او فقط 17 دقیقه در زمین مسابقه حضور داشت.

یونایتد با ده نفره شدن حریف، موقعیت های زیادی بدست اورد و لینگارد یک بار تیر دروازه حریف را هم به لرزه در آورد ولی موقعیت سوزی میهمان در نهایت به ضررش تمام شد و در دقیقه چهارم وقت های اضافه مگوایر پیش تاخته بازی را به تساوی کشاند تا یونایتد دو امتیاز حساس را از دست بدهد.


1878