فولاد به دنبال شکستن طلسم دو ساله غدیر

فولاد به دنبال شکستن طلسم دو ساله غدیر

وبسایت رسمی برنامه نود - سرخپوشان اهوازی در حالی فردا میزبان صدرنشین لیگ خواهند بود که در دو فصل اخیر در زمین خود، مقابل پرسپولیس یک مغلوب تمام عیار بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، فولاد خوزستان تیم رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر، فردا در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پرسپولیس صدرنشین خواهد بود.

شاگردان پورموسوی، فردا در صورتی که بتوانند میزبان قدرتمند خود را مغلوب کنند، نه تنها فاصله خود با پرسپولیس را در صدر جدول به 6 امتیاز کاهش داده‌اند، بلکه این شانس را نیز خواهند داشت که در صورت لغزش احتمالی تیم پارس جنوبی، در پایان هفته شانزدهم به رده دوم لیگ صعود کنند.

البته فولادی‌ها فردا در شرایطی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت که در دو فصل اخیر در زمین خود مقابل تیم برانکو یک مغلوب تمام عیار بوده‌اند.

سرخپوشان اهوازی در دو فصل گذشته نه تنها در هر دو بازی خانگی خود مقابل پرسپولیس مغلوب شده‌ و هیچ امتیازی از این تیم نگرفته‌اند بلکه حتی موفق به باز کردن دروازه حریف تهرانی خود نیز نشده‌اند. فولادی‌ها فصل گذشته در زمین خود با سه گل مغلوب پرسپولیس شدند و فصل قبل آن نیز در ورزشگاه غدیر با دو گل مقابل این تیم شکست خوردند تا به این ترتیب سه طلسم پیروز نشدن در بازی خانگی مقابل پرسپولیس، نگرفتن امتیاز و گل نزدن به حریف تهرانی را در بازی فردا پیش روی داشته باشند.

حالا باید دید شاگردان سیروس پورموسوی که این فصل شرایط خوبی در لیگ دارند، در بازی فردا کدامیک از این طلسم‌ها را خواهند شکست. آیا آنها قارد خواهند بود پرسپولیس را مغلوب کنند تا تمام طلسم‌های دو فصل اخیر خود برابر این تیم را در اهواز از بین ببرند یا باز هم همگی یا برخی از این طلسم‌ها باقی خواهند ماند.

6017