مهابادی: امیدوارم شیرازی‌ها ناراحت نشده باشند

مهابادی: امیدوارم شیرازی‌ها ناراحت نشده باشند

داود مهابادی سرمربی جدید تیم نساجی مازندارن که در پایان نیم فصل اول علیرغم نتایج خوب همراه با برق جدید شیراز به این تیم پیوست در گفتگو با "ورزش سه" در مورد دلایل جدایی خود از تیمی که هم امتیاز با نساجی مازندارن است و یکی از مدعی های صعود به شمار می رود، عنوان کرد: من در فاصله نیم فصل با آقای بردبار مالک باشگاه و همینطور آقای دهستانی صحبت کردم و گفتم که اگر برای صعود می خواهیم بجنگیم باید بازیکنان تیم را حفظ کنیم و تیم را هم تقویت کنیم ولی آنها گفتند که بودجه ای نداریم و در این میان چند نفر از بازیکنان برق هم با پیشنهاداتی از تیم های لیگ برتری و لیگ یکی مواجه شدند و ساز جدایی سر دادند. ما در این مدت شرایط خوبی از نظر اقتصادی نداشتیم. چند وقت پیش به من 100 میلیون تومان دادند که من بین 40 نفر تقسیم کردم.


وی ادامه می دهد: قرار بود تمرینات ما از شنبه هفته گذشته آغاز شود ولی چون برای بازیکنان بلیت تهیه نشد نتوانستند برسند. دوشنبه هم که رفتیم بچه ها نیامدند و تا پایان هفته تمرین نکردیم. در این میان باشگاه نساجی به من پیشنهاد داد.


مهابادی در ادامه با اشاره به استراتژی طرح شده توسط مدیران باشگاه برق جدید شیراز توضیح داد: استراتژی باشگاه طی جلساتی که داشتیم این بود که باشگاه در لیگ یک ماندنی شود و برخی از بازیکنان هم برای ایجاد درآمد واگذار شوند.


سرمربی سابق برق جدید شیراز در مورد جدایی اظهار داشت: من به آقای بردبار گفتم که هدف نساجی صعود به لیگ برتر است و این جزء اهداف من هم است. ضمن اینکه هم باشگاه نساجی و هم من شرایط حرفه ای را رعایت کردیم. البته آقای بردبار بعد از مذاکره من با نساجی گفتند که اگر جدا نشوی شاید اتفاقاتی بیافتد ولی من با توجه به قولی که به باشگاه نساجی داده بودم، نمی توانستم زیر قولم بزنم، ولی تمام این اتفاقات با اجازه آقای بردبار رخ داد.


سرمربی سابق تیم گهر درود در مورد مشکلات مالی برق جدید شیراز که سبب جدایی او شد، افزود: من خودم چند جا برای پیگیری مشکلات مالی اقدام کردم. در استان هم با آقای پیروانی صحبت کردم. قرار بود استاندار وقت بدهند ولی در نهایت کسی پا پیش نگذاشت. بهتر است مردم این مسائل را بدانند. من از همینجا به مردم خوب شیراز می گویم که تمام تلاشم را برای بهبود شرایط کردم. قطعا این تیم در لیگ ماندنی خواهد بود و با جوانانی که دارد حتی می تواند مدعی هم باشد.


مهابادی در مورد اینکه گفته می شد آقای پیروانی قرار بود با تیم همکاری داشته باشد، اضافه کرد: من خودم از ایشان درخواست کردم. ایشان آدم بزرگ و شریفی است. آقای پیروانی در جواب در خواست من گفت که هر کاری از دستش بر بیاید برای تیم انجام می دهد ولی معتقد بود اگر مسئولیت قبول کند و نتواند به باشگاه پول تزریق کند، به درد نمی خورد و درنهایت هم این اتفاق رخ نداد. من از ایشان ممنون هستم که اعتبار فوتبال شیراز هستند.


سرمربی جدید تیم نساجی که جایگزین مهدی پاشازاده در تیم شده، در خصوص اینکه سال گذشته و در همین مقطع مهدی پاشازاده در آلومینیوم اراک جایگزین او شد، عنوان کرد: در فوتبال از این رفت و آمد ها زیاد است؛ شاید به خاطر هم پستی بودن من و آقای پاشازاده است که این اتفاقات رخ می دهد (باخنده).


سرمربی سابق برق جدید در مورد اینکه آیا به دنبال اضافه کردن بازیکنانی از این به تیم نساجی خواهد بود یا خیر، خاطرنشان کرد: ببینید من به آقای بردبار هم گفتم که اگر قرار است که باشگاه برق جدید بازیکنی را واگذار کند، به ما بدهد. 4،5 بازیکن مدنظر ما هستند.


وی در خصوص اینکه آیا قول صعود نساجی را داده گفت: من نهایت تلاشم را می کنم ولی در فوتبال نمی توان قول صد در صدی داد. هدف گذاری من و باشگاه صعود به لیگ برتر است.


سرمربی تازه وارد نساجی مازندران در پایان اینگونه به صحبت هایش خاتمه داد: از همینجا به هواداران خوب نساجی سلام عرض می کنم و تلاش می کنیم تا روزهای خوبی برای آنها رقم بزنیم. از مدیریت، بازیکنان و هواداران شیرازی هم تشکر می کنم که سعی می کنند شرایط خوبی را برای تیم رقم بزنند و امیدوارم جایجایی من آنها را ناراحت نکرده باشد.