اورتون 0-0 چلسی؛ تقسیم امتیازات در گودیسون پارک

اورتون 0-0 چلسی؛ تقسیم امتیازات در گودیسون پارک

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم های اورتون و چلسی با تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش وبسایت نود، دیدار نه چندان جذاب و کم اتفاق چلسی و اورتون در گودیسون پارک، با تساوی بدون گل پایان یافت تا دو تیم با یک امتیاز زمین بازی را ترک کنند.

در اولین مسابقه روز شنبه از هفته نوزدهم لیگ جزیره، اورتون در گودیسون پارک میزبان چلسی بود. غیبت دو مهاجم اصلی دو تیم، موراتا و وین رونی این مسابقه را تا حد زیادی تحت الشعاع خود قرار داد و عدم وجود مهاجم تمام کننده در ترکیب دو تیم مشهود بود.

چلسی اگرچه در این مسابقه از نظر تملک توپ برتری محسوسی نسبت به حریف داشت ولی در خلق موقعیت جدی گلزنی خیلی موفق نبود. بازی فیزیکی دو تیم بیشتر در میانه میدان دنبال می شد و اورتون هم در پی حفظ تک امتیاز در خانه بود. در این مسابقه چلسی هشت شوت درون چارچوب داشت که هیچ یک خیلی خطرساز نبود، و تمام آن ها توسط پیکفورد مهار شد. در آن سمت اورتون بدون شوت درون چارچوب، زمین را ترک کرد و بار دیگر در گلزنی مقابل چلسی ناکام ماند.

بهترین فرصت چلسی با اشتباه ویلیامز رقم خورد که در دقیقه 75 ضربه سر این بازیکن نزدیک بود دروازه خودی را باز کند ولی توپ به تیر خورد.

اورتون با این تساوی 26 امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفته است، چلسی هم با 39 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است و ممکن است اختلافش با دو تیم شهر منچستر بیش از قبل شود.

1878