آرسنال 3-3 لیورپول؛ تقسیم امتیازات در یک بازی تماشایی

آرسنال 3-3 لیورپول؛ تقسیم امتیازات در یک بازی تماشایی

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال و لیورپول به تساوی 3-3 رضایت دادند.

به گزارش وبسایت نود، اولین دیدار و حساسترین مسابقه هفته نوزدهم لیگ جزیره با تساوی پر گل 3-3 بین تیم های لیورپول و آرسنال پایان یافت. با این نتیجه لیورپول در جایگاه چهارم ماند، آرسنال هم همچنان پنجم است.

اولین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر جمعه شب بین تیم های آرسنال و لیورپول در ورزشگاه امارات با قضاوت اتکینسون انجام شد. در نیمه اول لیورپول برتری نسبتاً محسوسی در خلق موقعیت نسبت به حریف داشت، تلاش های یاران کلوپ در نیمه نخست به ثمر نشست و کوتینیو در نقش گلزن ظاهر شد. دیقه 26 مسابقه بود که فرار صلاح با پاس وی همراه شد، توپ منحرف شد و کوتینیو با ضربه سر دروازه چک را باز کرد.

در دو صحنه دیگر، لیورپول می توانست به گل برسد که چک مانع شد، یک بار ضربه سر فرمینو توسط دروازه بان آرسنال مهار شد و یک بار هم چک در موقعیت تک به تک، صلاح را ناکام گذاشت، مانه هم دروازه خالی را نتوانست باز کند. نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود میهمان پایان یافت.

با شروع نیمه دوم، حملات سریع لیورپول ادامه داشت و باز هم صلاح زهرش را ریخت. دقیقه 52، ضدحمله سریع لیورپول از جناح راست شروع شد، پاس فرمینو به صلاح رسید و ضربه بغل پای این بازیکن به گوشه دروازه چک رفت تا بازی 2-0 شود.

اما در شرایطی که انتظار می رفت آرسنال امیدهایش را از دست داده باشد، تیم ونگر واکنش بسیار خوبی نشان داد، آن ها در فاصله 388 ثانیه موفق شدند بازی باخته را با برد عوض کنند.

دقیقه 53 سانتر از جناح راست با تعلل گومز همراه شد و سانچز با ضربه سر بازی را 2-1 کرد. سه دقیقه بعد شوت دیدنی ژاکا از فاصله 30 یاردی با اشتباه مینیوله بازی را به تساوی کشاند.

اما این پایان کار نبود. دو دقیقه بعد، همکاری تیمی دیدنی اوزیل و لاکازت گل سوم را برای آرسنال به همراه داشت تا ورق کاملاً برگردد. لیورپول دقایقی در شوک بود تا این که فرمینو در نقش ناجی ظاهر شد. این بار چک اشتباه کرد و ضربه محکم ستاره برزیلی لیورپول در دقیقه 71 بازی را بار دیگر مساوی کرد.

در ادامه دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند ولی به ثمر ننشست تا بازی با تساوی 3-3 پایان یابد. لیورپول با 35 و آرسنال با 34 امتیاز، چهارم و پنجم هستند.



1878