راکیتیچ: ال کلاسیکو قهرمان لالیگا را مشخص نمی کند

راکیتیچ: ال کلاسیکو قهرمان لالیگا را مشخص نمی کند

وبسایت رسمی برنامه نود - ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا معتقد است که دیدار مقابل رئال مادرید، قهرمان لالیگا را تعیین نمی کند. 

به گزارش وبسایت نود، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا روز شنبه از ساعت پانزده به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان زیدان به دنبال کم کردن فاصله یازده امتیاز خود با کاتالان ها هستند و در سوی دیگر آبی اناری ها به دنبال سومین برد پیاپی در برنابئو در مسابقات لیگ هستند. 

به نقل از وبسایت fourfourtwo، حال راکیتیچ که انتظار می رود یکی از نفرات اصلی ترکیب ارنستو والورده در دیدار فردا باشد گفت:

ما فکر نمی کنیم که دیدار فردا همچون فینال لیگ باشد. والنسیا، سویا و اتلتیکو مادرید هم به ما نزدیک هستند. بازی کردن در لالیگا بسیار مشکل است. همچون چهار، پنج سال گذشته نیست که فقط دو تیم برای قهرمانی رقابت کنند. شما باید در هر بازی با صد در صد توان خود بازی کنید. 

او در ادامه افزود:

نمی توانید بگویید که ما همه دیدار ها را برنده می شویم و سپس منتظر ال کلاسیکو می مانیم. باید با تمام توان خود بازی کنید. می دانیم که خیلی از مردم در سرتاسر جهان منتظر این بازی هستند، ما هم می خواهیم امسال را به بهترین نحو تمام کنیم، اما می دانیم و درک می کنیم که این بازی پایان لالیگا نیست. چیز های بیشتری در انتظار ماست، بازی های سختی داریم و می خواهیم پله به پله حرکت کنیم. 

 

4416