برتری سپیدرود رشت مقابل نفت تهران

برتری سپیدرود رشت مقابل نفت تهران

وبسایت رسمی برنامه نود - سپید رود رشت با نتیجه سه بر یک مقابل نفت تهران به برتری رسید. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های سپید رود رشت و نفت تهران در سری رقابت های هفته 16 لیگ برتر از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود سپیدرود به پایان رسید. 

گل های این دیدار توسط علی عباسی در دقیقه 2، محمد نزهتی در دقیقه 56 و میعاد یزدانی در دقیقه 63 برای سپیدرود و رضا حبیب زاده در دقیقه 73 برای نفت تهران به ثمر رسید.

 داور این دیدار به حمید ملکی ( دقایق 20 و 71) و هادی موسوی (دقیقه 76) از سپیدرود و سینا خادم پور (دقیقه 32) از نفت تهران کارت زرد نشان داده و حمید ملکی نیز در دقیقه 71 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

ترکیب سپید رود رشت: سید محمد حسینى، سید هادى موسوى، میثم تهی‌دست، حسین کعبى، حمید ملکى، على عباسى (از دقیقه محمد لطفی 64)، میثم فردوسى(از دقیقه80 - محمدرضا مهدوی)، توحید غلامى، میعاد یزدانى، حسین ابراهیمى و پویا نزهتى(از دقیقه 74 - میلاد قربان زاده)

ترکیب نفت تهران: میلا فراهانی، محسن بنگر، محمد نصرتی، امیرحسین فشنگچی، عیسی آل کثیر، علی عزت کرامت، پوریا امینی، رضاحبیب زاده، سینا خادم پور (از دقیقه 74- سامان آقازمانی)، میلاد سوری و نادر هوشیار

شرح گل:

گل اول سپیدرود: تیم میزبان در دقایق اولیه دیدار توسط حرکت محمد نزهتی و در ادامه علی عباسی صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن از میان پاهای میلاد فرهانی، گل اول دیدار را رقم زد. 

گل دوم سپیدرود: میثم فردوسی در دقیقه 56 این دیدار پاس در عمقی را به نزهتی ارسال کرد که فرار این بازیکن موجب ایجاد موقعیت تک به تک و فرصت گلزنی شد که وی توانست دوم گل تیمش را به ثمر برساند. 

گل سوم سپید رود رشت: میعاد یزدانی در دقیقه 63 این دیدار پس از فرار از پشت مدافع نفت تهران توانست صاحب موقعیت تک به تک شود که در ادامه این بازیکن توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

گل نفت تهران: عیسی آل کثیر در دقیقه 77 این دیدار  توپ  را از طریق ضربه ایستگاهی ارسال کرد که توپ پس از برخورد با تیرک دروازه نصیب رضا حبیبب زاده شده و این بازیکن توانست گلزنی کند. 


دقایق حساس: 

تیم سپید رود رشت در دقیقه 3 این دیدار توانست با فرار میعاد یزدانی به موقعیت گلزنی دست پیدا کند که ضربه بغل پای این بازیکن با فاصله نسبتا کمی از کنار تیرک عمودی تیم نفت تهران راهی اوت شد.

پاس خوب حسین ابراهیمی در دقیقه 29 این دیدار توانست میعاد یزدانی را در موقعیت گلزنی قرار بدهد که ضربه این بازیکن از کنار دروازه یت میهمان به بیرون رفت.

سپید رود رشت در دقیقه 33 این دیدار از طریق ارسال کرنر صاجب موقعیت حساس شده بود که توپ پس از عبور از چند بازیکن به میلاد فردوسی رسیده و توپ با ضربه سر این بازیکنان به راحتی در اختیار دروازه بان نفت تهران قرار گرفت. 

میعاد یزدانی در دقیقه 35 این دیدار پس از برخورد با بازیکن نفت تهران در گوشه محوطه جریمه نفت تهران متوقف شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

آل کثیر در دقیقه 42 این دیدار با استفاده از موقعیت ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شده بود که توپ را با فشاری زیادی به سمت دروازه کوبید که دروازه بان سپید رود توانست این ضربه را مهار کند.

امیر حسین فشنگچی در دقیقه 45 این دیدار توانست موقعیت خوبی را برای نفت تهران ایجاد کند که ضربه این بازیکن در داخل محوطه 18 قدم توسط دروازه بان سپید رود مهار شد.

عیسی آل کثیر در دقیقه 92 این دیدار در موقعیت تک به تک با دروازه بان سپیدرود رشت قرار گرفته بود که ضربهبازیکن نفت تهران توسط حسینی مهار شد.

حدود 5 هزار نفر از این بازی استقلال کرده و از نزدیک کار دو تیم را تماشا می کنند.


 20441