صعود چلسی به نیمه نهایی و حذف منچستریونایتد از جام اتحادیه

صعود چلسی به نیمه نهایی و حذف منچستریونایتد از جام اتحادیه

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد با شکست مقابل بریستول حذف شد.

به گزارش وبسایت نود، مرحله یک جهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس با صعود چلسی و حذف منچستریونایتد (مدافع عنوان قهرمانی) پایان یافت تا بریستول به نیمه نهایی برسد.

در دومین شب از رقابت های جام اتحادیه انگلیس موسوم به Carabao Cup چلسی در استمفوردبریج میزبان بورنموث بود که در نهایت تیم کونته موفق شد با نتیجه 2-1 رقیب خود را شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود در این مسابقه در دقیقه 13 ویلیان بازی را 1-0 کرد و تا دقیقه 90 همین نتیجه پابرجا بود، ولی در دقایق پایانی هر تیم به یک گل رسید. موراتا ابتدا بازی را 2-0 کرد و سپس گاسلینگ، فقط اختلاف را کمتر کرد تا در نهایت آبی پوشان به جمع 4 تیم برتر جام اتحادیه برسند.

در دیگر مسابقه چهارشنبه شب، منچستریونایتد مدافع عنوان قهرمانی میهمان بریستول بود که تیم مورینیو با وجود خلق چند موقعیت، با عملکرد بد در خط دفاع، شکست خورد و حذف شد. در این مسابقه جو برایان در دقیقه 51 با یک ضربه دیدنی بازی را 1-0 کرد، زلاتان 7 دقیقه بعد، روی یک ضربه آزاد هوشمندانه، بازی را 1-1 کرد. در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان بودند، بریستول روی یک همکاری تیمی از خلا موجود در دفاع یونایتد نهایت استفاده را برد و در وقت های اضافه بازی را 2-1 کرد تا یونایتد وداع تلخی با جام اتحادیه داشته باشد.

به این ترتیب، بریستول، چلسی، منچسترسیتی و آرسنال در نیمه نهایی حاضر خواهند بود.

1878