مجمع فدراسیون فوتبال با تأخیر آغاز شد

مجمع فدراسیون فوتبال با تأخیر آغاز شد

وبسایت رسمی برنامه نود - مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که قرار است در آن برای انتخاب یک عضو هیئت رئیسه هم رأی‌گیری شود، آغاز شد.

به گزارش وب سایت نود، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از ساعت 14:15 امروز (چهارشنبه) و با 15 دقیقه تأخیر در سالن همایش‌های آکادمی ملی المپیک واقع در مجموعه انقلاب با حضور اعضای مجمع آغاز شد. مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و محمدرضا داورزنی در این نشست حضور دارند.

در این مجمع قرار است برای انتخاب یکی از نفرات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با رأی‌گیری بین محمود اسلامیان و شهاب‌الدین عزیزی‌خادم تصمیم‌گیری شود. همچنین تصویب بودجه سال آینده فدراسیون فوتبال هم در دستور کار قرار دارد.

سيد جلال حسيني به عنوان نماينده بازيكنان فوتبال ايران در مجمع عمومي فدراسيون فوتبال حضور دارد. او پيش از آغاز مجمع با گرشاسبي صحبت هايي درباره اعتراض به داوري بازي ديروز داشت.

در ابتدای این مجمع، محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به نفراتی که از مجمع قبلی فدراسیون تا برگزاری مجمع امروز از آسمان فوتبال ایران و رسانه‌های ورزشی پَر کشیده‌اند اشاره کرد و فاتحه‌ای برای این افراد خوانده شد. وی سپس گفت: دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال تعیین ناظران و شمارش کنندگان آرا، تصویب صورتجلسه مجمع قبلی، پخش کلیپ یک ساله فدراسیون فوتبال، سخنرانی مهدی تاج، سخنرانی مسعود سلطانی‌فر، ارائه صورت‌های مالی 96-95 توسط خزانه‌دار، ارائه بودجه سال 97 و انتخابات عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خواهد بود. مجمع هم با حضور 61 نفر از 63 نفر برگزار می‌شود.


در حال بروزرسانی... 

 2051