ریوالدو: انتقال نیمار به رئال مادرید؟ هر چیزی ممکن است! رونالدو سزاوار توپ طلا بود

ریوالدو: انتقال نیمار به رئال مادرید؟ هر چیزی ممکن است! رونالدو سزاوار توپ طلا بود

وبسایت رسمی برنامه نود - ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل و بازیکن سابق تیم هایی نظیر میلان و بارسلونا، اعلام کرد که هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که چه چیزی در آینده ورزشی نیمار رخ خواهد داد.

به گزارش وبسایت نود، نیمار، فوق ستاره برزیلی سابق بارسلونا در تابستانی که گذشت با انتقالی جنجالی و رقم سرسام آور 222 میلیون یورو از بارسلونا راهی پاریسن ژرمن شد. اما برخلاف انتظارات، شایعات متعددی در ماه های اخیر درباره او در رسانه ها منتشر شده که حکایت از عدم رضایت او زندگی در پاریس و بازی در لیگ فرانسه دارد. زمزمه هایی مبنی بر علاقه رئال مادرید به جذب این ستاره برزیلی منتشر شده اند و هر روز داغ تر می شوند.

ریوالدو، ستاره سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا هم معتقد است که کسی نمی داند چه چیزی رخ خواهد داد و هر اتفاقی ممکن است پیش بیاید. به نقل از fourfourtwo، ریوالدو در حاشیه یک نشست تبلیغاتی گفت:

کسی نمی داند در آینده او چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

ریوالدو درباره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، دو ابر ستاره پرتغالی و آرژانتینی دنیای فوتبال گفت:

دوست دارم کنار مسی بازی کنم، خارق العاده خواهد بود. او بهترین بازیکن دنیاست، بازیکنی که تفاوت های بیشتری را رقم می زند. رونالدو؟ او خطرناک ترین بازیکن رئال مادرید است و متوقف کردنش خیلی سخت است، درست مثل مسی. هر دو گل های زیادی به ثمر می رسانند و کسی نمی تواند حدس بزند که دفعه بعد چه راه جدید برای گلزنی اختراع خواهند کرد.

ریوالدو که در دوران بازی خود قهرمانی لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی را کسب کرد درباره توپ طلا و کریستیانو رونالدو هم گفت:

اگر رونالدو این جایزه را کسب کرده به این دلیل است که سزاوار آن بوده. در دوران من بازیکنان بیشتری بودند که برای بهترین بودن در دنیا رقابت می کردند که فیگو، دل پیرو، و فرانچسکو توتی را به خاطر می آورم. حالا مدام درباره دو بازیکن می شنویم و من مطمئنم اگر الان بازی می کردم می توانستم مسی و رونالدو را به چالش بکشم چون فوتبال در دوران ما سخت تر بود.

ریوالدو در ادامه به شوخی ادامه داد:

من نیامدم اینجا که جنگ راه بی اندازم! معتقدم هر دو بازیکنان بسیار خوبی هستند اما در دوران من بازیکنان با کیفیت بیشتری نسبت به امروز پیدا می کردید. امروز صحبت فقط از مسی و رونالدو و نیمار است.

ریوالدو در سال 1999 و در دوران حضورش در بارسلونا موفق به کسب جایزه توپ طلا شد.

1721