ابراهیم‌زاده: با جدایی کمالوند من هم از نفت می‌روم/ هیچکس پاسخگوی ما نیست

ابراهیم‌زاده: با جدایی کمالوند من هم از نفت می‌روم/ هیچکس پاسخگوی ما نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان گفت: اگر فراز کمالوند در تمرینات شرکت نکند من هم دیگر به تمرین نمی‌آیم.

به گزارش وبسایت نود ، مسعود ابراهیم‌زاده پس از پیروزی مقابل پرسپولیس در جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان ما خوب بازی کردند و در نهایت بازی به پنالتی کشیده شده و پیروز شدیم.

وی در مورد اینکه داوری به سود نفت آبادان بود، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم داوری صحنه خاصی داشته باشد. در یک صحنه توپ به سینه حسین بغلانی خورد که داور ابتدا پنالتی اعلام کرد اما کمک داور گفت که پنالتی نشد و داوری مشکل خاصی نداشت.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه بازیکنان از بی‌توجهی مسئولان ناراضی هستند، گفت: مسئولان نفت آبادان کجا هستند چه کسی باید جواب ما را بدهد. پیروز می‌شویم یا می‌بازیم هیچکس پاسخگو نیست. در چنین بازی حساسی یک نفر نیست که به ما حرفی بزند. پنج روز است که پول در حساب باشگاه است اما به بازیکنان نمی‌دهند.

وی در مورد جدایی کمالوند از نفت آبادان گفت: کمالوند همیشه پشت و حامی ما بوده هر تصمیمی بگیرد ما از او حمایت می‌کنیم. اگر یک درصد او دیگر سر تمرین نیاید من هم دیگر در تمرینات شرکت نمی‌کنم و بازی هم نخواهم کردم بازی بعدی هم با استقلال است.


1004