جان تری: چلسی با کونته برای طولانی مدت به راه خود ادامه خواهد داد؛ او یک مربی درجه یک است

جان تری: چلسی با کونته برای طولانی مدت به راه خود ادامه خواهد داد؛ او یک مربی درجه یک است

وبسایت رسمی برنامه نود - جان تری، کاپیتان سابق چلسی و تیم ملی انگلیس، آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تیم سابقش را یک مربی درجه یک ارزیابی کرد و معتقد است که این تیم به مدتی طولانی با این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش وبسایت نود، از زمان روی کار آمدن آنتونیو کونته، سرمربی سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در چلسی در سال 2016، همواره شایعات زیادی مبنی بر جدایی وی و بازگشت به ایتالیا به دلیل مسائل خانوادگی در رسانه ها مطرح شده است. اما جان تری، اسطوره باشگاه چلسی معتقد است که این تیم به مدتی طولانی با این مربی جوان به کار خود ادامه خواهد داد.

به نقل از ESPN، جان تری در مصاحبه ای که با اسکای داشت گفت:

من فکر می کنم آنها (سران باشگاه چلسی) او را به عنوان یک مربی برای طولانی مدت می بینند. من به عنوان کسی که با او کار کرده است می گویم طوری که او با من رفتار کرد، با بازیکنان رفتار کرد و تاکتیک هایی که به تیم آورده است همه درجه یک هستند. به نظرم چلسی با او مسیری طولانی را طی خواهد کرد.

قرارداد فعلی آنتونیو کونته که در سال گذشته میلادی با باشگاه لندنی منعقد کرد تا سال 2019 اعتبار دارد.

تری در ادامه درباره ترکیب فعلی چلسی هم گفت:

آنها بازیکنان بزرگی با قابلیت های انفرادی عالی در ترکیب خود دارند. هم از نظر دفاعی و هم از نظر هجومی و حتی در خط هافبک و من فکر می کنم پس از منچسترسیتی که در بالاترین نقطه قرار دارد، چلسی بهترین ترکیب لیگ برتر را در اختیار دارد.

جان تری فصل گذشته پس از سپری کردن 19 سال در چلسی از این تیم جدا شد و به آستون ویلا پیوست.

1721