رسول خادم 40 - عباس جدیدی صفر!

رسول خادم 40 - عباس جدیدی صفر!


پس از اینکه عباس جدیدی به نشان اعتراض مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را ترک کرد در آرامش کامل رسول خادم به پشت تریبون آمد تا صحبت های خود را بیان کند. پس از اینکه عباس جدیدی سالن را ترک کرد تمامی دوربین های خبری و خبرنگاران با او از سالن خارج شدند تا پای صحبت های جنجالی او بنشینند.


قبل از شروع مجمع انتخاباتی 8 کاندیدا یعنی حمید بنی تمیم، احد پازاج، محمد رضا توپچی،‌ عباس جدیدی، عبداله چمن گلی، رسول خادم، امین رشید لمیر و نقی کلانتری از سوی وزارت ورزش به عنوان کاندیداهای تایید صلاحیت شده، معرفی شده بودند. اولین نفری که پشت تربیون رفت، حمید بنی تمیم، نایب رییس فدراسیون کشتی بود. او بعد از 10 دقیقه صحبت کردن که بیشتر به عملکرد فدراسیون در 4 سال اخیر ارتباط داشت، به نفع رسول خادم انصراف خود را اعلام کرد. عباس جدیدی خیلی زود به صحبت های بنی تمیم و تمجید او از عملکرد فدراسیون کشتی اعتراض خود را به گوش مسئولان حاضر در مجمع رساند. نفر بعدی هم احد پازاج، سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی و عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی بود که او پشت تربیون رفت و انصراف خود را اعلام کرد.


محمدرضا توپچی و عبدالله چمن گلی اصلا در مجمع حاضر نشده بودند تا بدین شکل انصراف خود را اعلام کنند. نوبت به عباس جدیدی رسید؛ این قهرمان سابق کشتی آزاد جهان که روی صفحه ای قصد داشت برنامه های خود را ارائه کند، خیلی در این کار موفق نبود. عضو سابق شورای شهر تهران دائما کاغذهای زیر دست خود را که برای سخنرانی آماده کرده بود؛ گم می کرد. وقتی دبیر مجمع اعلام کرد وقت جدیدی به اتمام رسیده، رسول خادم دست خود را بالا برد و اعلام کرد 5 دقیقه از وقت او را به جدیدی بدهند. بار دیگر صحبت های جدیدی بعد از 5 دقیقه نیمه کاره ماند و خادم بار دیگر گفت 2 دقیقه دیگر از وقت خود را به جدیدی می دهد. این اقدام با تشویق اعضای مجمع همراه شد.


عباس جدیدی بعد از پایان صحبت های خود اعلام کرد که مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را به خاطر دوشغله و بازنشسته بودن برخی از روسای هیات های استانی غیرقانونی می داند. او به همین دلیل مجمع را قبل از رای گیری ترک کرد و سپس در حضور خبرنگاران به صحبت پرداخت. جدیدی در مهمترین بخش صحبت های خود به همین غیرقانونی بودن انتخابات اشاره کرد و گفت با پیگیری در آینده می تواند انتخابات را باطل کند.


در شرایطی که 6 کاندیدا قبل از شروع رای گیری انصراف داده بودند و عباس جدیدی مجمع را ترک کرده بود؛ رای گیری از 40 عضو مجمع آغاز شد. البته نام عباس جدیدی کنار خادم برای رای گیری روی تابلو ماند چون او کتبا و رسما انصرافش را اعلام نکرد و فقط مجمع را ترک کرد. در نهایت همانطور که پیش بینی می شد، رسول خادم به شکلی مقتدرانه و با آرای صددرصدی توانست ریاست فدراسیون را برای 4 سال آینده به دست بگیرد. خادم 40 رای به دست آورد و عباس جدیدی هم که در مجمع حاضر نبود، حتی یک رای هم کسب نکرد.