افزایش شایعه جدایی رویس از دورتموند در آستانه بازگشتش به میادین

افزایش شایعه جدایی رویس از دورتموند در آستانه بازگشتش به میادین

وبسایت رسمی برنامه نود - مارکو رویس، هافبک-مهاجم آلمانی بروسیا دورتموند پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت شدیدی دیگر باز هم در حال آماده سازی برای بازگشت به میادین است.

به گزارش وبسایت نود، مارکو رویس که در آستانه بازگشت به تمرینات گروهی دورتموند قرار دارد، تمام گزینه های احتمالی خود برای جدا شدن از زردپوشان را بررسی خواهد کرد.

کیکر آلمان گزارش می دهد که رویس که 18 ماه از قراردادش با بروسیا دورتموند باقی مانده است از 4 یا 5 باشگاه بزرگ پیشنهاد دارد و برای تمدید قرارداد خود با باشگاه آلمانی عجله نخواهد کرد. به گزارش این نشریه آلمانی رویس 28 ساله تصمیم گیری خود را منوط به جایگاه دورتموند در جدول بوندسلیگا در پایان فصل و حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده می داند.

رویس که 6 ماه پس از انجام عمل جراحی بر روی زانوی خود به تازگی پا به توپ شده است، هنوز به صورت انفرادی تمرین می کند و علیرغم حضور در کمپ این تیم و حصور در جمع بازیکنان از شرکت در تمرینات تیمی فعلا معاف است. با توجه به در پیش بودن جام جهانی 2018 روسیه، این بازیکن با احتیاط زیاد دوران ریکاوری خود را سپری می کند.

از زمان پیوستن به بروسیا دورتموند از بروسیا مونشن گلادباخ در سال 2012، رویس تنها در 125 بازی از 187 بازی ممکن برای دورتموند به میدان رفته است جام جهانی 2014 و یورو 2016 را هم به دلیل مصدومیت از دست داده است.

1721