تساوی خونه به خونه و گسترش فولاد در پایان نیمه اول

تساوی خونه به خونه و گسترش فولاد در پایان نیمه اول

وبسایت رسمی برنامه نود - خونه به خونه و گسترش فولاد در نیمه اول به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند. 

به گزارش وبسایت نود، در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم‌های خونه به خونه و گسترش فولاد تبریز از ساعت 13:45 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه هفتم تیر بابل به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب خونه به خونه: میکائیل ایمن‌تراج، روح‌الله باقری،فرشاد فرجی، وفا هخامنش،  محمد قاسمی‌نژاد، حمیدرضا دیوسالار، سجاد مشکل‌پور، مهدی حنفی، مهران امیری، سیدمحمد میری، سجاد آشوری

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو ده‌خسوس، پیمان بابایی، رضا خالقی‌فر، سیداحمد موسوی، ادسون هندریکه، آندرانیک تیموریان، مسیح زاهدی، سامان نریمان‌جهان، اسماعیل فرهادی

دقایق حساس:

آندرانیک تیموریان در دقیقه 11 این دیدار صاحب موقعیت حساس از روی ضربه ایستگاهی شده بود که توپ در اختیار دروازه بان خونه به خونه قرار گرفت.

آشوری در دقیقه 21 این دیدار توپ را پشت محوطه جریمه تیم میهمان در اختیار گرفت که در ادامه سعی داشت تا با شوت سرکش گلزنی کند ولی نتوانست توپ را به خوبی ارسال کند.

مهران امیری در دقیقه 26 این دیدار توپ را ارسال کرد که شوت سرکش وی را بازیکنان گسترش فولاد دفع کردند. توپ در رفت و برگشت به حنیفی رسیده و شوت این بازیکن نیز  توسط بازیکنان تیم میهمان دفع کردند و در ادامه توپ برگشتی را مهران امیری با شوت سرکش راهی اوت کرد. 

روح الله باقری در دقیقه 45 این دیدار پاس فرشاد فرجی را به تیرک دروازه تیم میهمان کوبید و توپ برگشتی نیز توسط شاگردان فیروز کریمی راهی کرنر شد.

20441