معرفی بهترین بازیکنان نیم فصل - 5 / جاسم کرار؛ بازگشت به روزهای اوج با دوری از حاشیه ها

معرفی بهترین بازیکنان نیم فصل - 5 / جاسم کرار؛ بازگشت به روزهای اوج با دوری از حاشیه ها

وبسایت رسمی برنامه نود - کرار جاسم بازیکن عراقی که چند سالی است در فوتبال ایران توپ می زند، در این فصل بار دیگر زیر نظر فراز کمالوند بازی کرد و روزهای خوبی را در صنعت نفت آبادان پشت سر گذاشت.

به گزارش وب سایت نود، کرار جاسم پنجمین بازیکن برتر بر اساس نمرات و امتیازات گروه آنالیز سایت و برنامه نود، در این فصل زیر نظر مربی بازی کرد که اولین فصل حضورش در ایران را نیز تحت هدایت او بود. صنعت نفت آبادان در این فصل بازیکنان خارجی بسیار خوب و مؤثری را به خدمت گرفت که یکی از آنها کرار جاسم بود. جاسم در نیم فصل اول 14 بار برای تیمش به میدان رفت و گل های حساسی را هم برای تیمش به ثمر رساند.

کرار جاسم در 14 بازی که برای تیمش به میدان رفت، 5 بار برای تیمش گلزنی کرد و 5 بار هم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. تمام گل های کرار جاسم در این فصل برای صنعت نفت آبادان حساس و حیاتی بودند؛ برابر دو تیم استقلال تهران و نفت تهران دو گل سه امتیازی زد، تیم آبادانی با تک گل کرار برابر تراکتورسازی به تساوی رسید و به واسطه دو گلی که در آبادان به تیم فوتبال سپاهان اصفهان زد، موفق شد زردپوشان اصفهانی را مغلوب کند. تأثیرگذاری کرار برای شاگردان فراز کمالوند به گل های این بازیکن ختم نمی شود؛ این بازیکن عراقی در نیم فصل اول یک پنالتی برای تیمش گرفت و 3 بار هم پاس گل داد.

کرار جاسم که 3 بار در نیم فصل اول در تیم منتخب هفته جای گرفت، بر اساس نمرات گروه آنالیز سایت و برنامه نود، به طور میانگین امتیاز 2/71 را به دست آورد تا به عنوان پنجمین بازیکن برتر نیم فصل انتخاب شود. وی در زدن ضربات شروع مجدد در این فصل بسیار خوب عمل کرد و به جز گلزنی از روی ضربات آزاد، یکی دو بار هم پاس گل داد. بازیکن سابق تیم های تراکتورسازی و استقلال تهران در این فصل از حاشیه دوری کرده و مثل سال های گذشته درگیر حاشیه نبود. در نیم فصل اول لیگ برتر هفدهم، وی 3 بار با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.






2081