وست برومویچ 1-2 منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ همچنان در تعقیب همشهری

وست برومویچ 1-2 منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ همچنان در تعقیب همشهری

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد مقابل وست برومویچ به پیروزی 2-1 رسید.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در بازی هفته هجدهم لیگ برتر مقابل وست برومویچ به پیروزی 2-1 رسید، این برد به لطف گل های لوکاکو و لینگارد رقم خورد.

در اولین بازی روز یکشنبه از هفته هجدهم لیگ برتر وست برومویچ در Hawthorns با قضاوت آنتونی تیلور میزبان منچستریونایتد بود. بازی در نیمه اول، با ریتمی کند و ساکن آغاز شد، تا این که کم کم میهمان توانست با کارهای ترکیبی و فضاسازی از کناره های زمین، تا حدی نسبت به حریف خود برتری پیدا کند. تلاش های یونایت در دقیقه 27 نتیجه داد و لوکاکو باز هم گلزنی کرد.

گل اول یونایتد دقیقاً شبیه به گل اول این تیم مقابل بورنموث بود. یک سانتر از جناح چپ، که این بار توسط رشفورد نواخته شد و ضربه سر تمام کننده لوکاکو. چند دقیقه بعد یونایتد گل بعدی را هم زد تا خیالش راحت تر شود.

یک حرکت ترکیبی پشت محوطه جریمه با پاس ماتا برای لینگارد همراه شد ضربه وی به سمت دروازه روانه شد و بعد از برخورد به حجازی منحرف و راهی دروازه شد تا بازی 2-0 شود.

در نیمه دوم یونایتد در 15 دقیقه ابتدایی، حملات جسته و گریخته ای داشت، لینگارد و رشفورد دو فرصت خوب برای گلزنی داشتند که به نتیجه نرسید تا این که وست برومویچ روی کرنر ارسالی از جناح راست و حضور موثر گرت بری در دقیقه 77 به گل اول خود رسید. تلاش های میزبان برای رسیدن به تساوی نتیجه نداد و در نهایت یونایتد به برد رسید تا 41 امتیازی شود.

1878