هاینکس: باید سر تا پای اولرایش را طلا گرفت

هاینکس: باید سر تا پای اولرایش را طلا گرفت

وبسایت رسمی برنامه نود - یوپ هاینکس، سرمربی کهنه کار بایرن مونیخ، پس از پیروزی در زمین اشتوتگارت لب به تمجید از اسون اولرایش، دروازه بان جوان تیم خود گشود و اظهار کرد که از مهار پنالتی توسط او اطمینان داشته است.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ در آخرین بازی خود در نیم فصل اول بوندسلیگا در حالی در زمین اشتوتگارت به پیروزی دشوار یک بر صفر دست یافت که در دقیقه آخر بازی داور با استفاده از کمک ویدئویی یک پنالتی برای میزبان گرفت، اما اسون اولرایش، دروازه بان جوان بایرن مونیخ و سابق اشتوتگارت این پنالتی را مهار کرد تا شاگردان هاینکس با پیروزی نیم فصل را به پایان برسانند.

به نقل از ESPN، یوپ هاینکس در پایان بازی و در کنفرانس خبری خود گفت:

از زمان بازگشت من، اسون (اولرایش) به صورت مداوم در حال پیشرفت است. او به یک تضمین کننده موفقیت در تیم ما تبدیل شده است و اشتباهی که منجر به گل خوردن ما شود مرتکب نشده است. احترام تمام تیم نسبت به خود را کسب کرده است و با کار کاردن با تونی تاپالوویچ، مربی دروازه بان های ما حتی قوی تر هم شده است.

من به او ایمان دارم. او در دقیقه هفت و در همان ابتدای بازی هم با یک واکنش دیدنی از عقب افتادن ما جلوگیری کرد. وقتی یک بازیکن اعتماد بنفس خود را بازیابد و به قابلیت های خود واقف شود می توان گفت که از آن پس می تواند با کار سخت و تلاش به بازیکن بهتری تبدیل شود.

و این دقیقا اتفاقی است که برای اسون رخ داده. او تبدیل به یک دروازه بان خیلی خوب شده است و در دوران مصدومیت مانوئل نویر باید سر تا پای او را طلا بگیریم.

پس از مصدومیت مجدد نویر در ابتدای فصل، اولرایش در دروازه بایرن مونیخ عملکرد بسیار پر انتقادی داشت و حتی لوتار ماتئوس، اسطوره این تیم مدعی شد که ممکن است اولرایش چشماش ضعیف باشد! اما با روی کار آمدن هاینکس، اولرایش بسیار پیشرفت کرده و تبدیل به یکی از ارکان ترکیب بایرن مونیخ شده است.

1721