معرفی بهترین بازیکنان نیم فصل - 3/ ابراهیمی؛ از فرش تا عرش

معرفی بهترین بازیکنان نیم فصل - 3/ ابراهیمی؛ از فرش تا عرش

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت با فاصله برترین بازیکن تیمش بود و نمایش کاملاً دور از انتظار وی باعث شد تا در پایان نیم فصل در رده سوم برترین بازیکنان لیگ هفدهم قرار بگیرد.

به گزارش وب سایت نود، حسین ابراهیمی روزهای بسیار خوبی را در رقابت های فصل جاری سپری می کند؛ بازیکنی که یک سال پیش در شرایطی قرار داشت که کمتر کسی چنین روزهای درخشانی را برای او پیش بینی می کرد. بازیکن 27 ساله سپیدرود رشت یکی از مهره های اصلی قرمزپوشان گیلانی در رقابت های لیگ هفدهم به شمار می رود که در برخی بازیها نقش وی در نتایج سپیدرود پررنگ تر از سایر بازیکنان بود. حسین ابراهیمی در رقابت های این فصل 13 بار برای تیمش به میدان رفت که در 12 بازی در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت. این بازیکن فقط در هفته دوم در دیدار خانگی برابر سیاه جامگان به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد.

اما نکته جالب در مورد حسین ابراهیمی این است که شرایط سال گذشته او بسیار متفاوت از شرایط ایده آل او در فصل جاری بود. ابراهیمی نیم فصل اول فصل گذشته بدون تیم بود و در هیچ مسابقه رسمی به میدان نرفت اما در نیم فصل دوم به ماشین سازی تبریز پیوست و برای این تیم بازی کرد. اما با سقوط ماشین سازی به رقابت های دسته اول، حسین ابراهیمی به سپیدرود رشت پیوست اما کمتر کسی تا این اندازه انتظار بازی های خوب و خیره کننده را از این بازیکن داشت. ابراهیمی در واقع در مقایسه با سال گذشته، از فرش به عرش رسید. بر اساس نمرات گروه آنالیز سایت و برنامه نود، این بازیکن با میانگین نمرات 2/64 در نیم فصل اول لیگ هفدهم در رتبه سوم رده بندی برترین بازیکنان قرار گرفت.

حسین ابراهیمی علاوه بر بازی های مؤثر در ترکیب تیمش، در امر گلزنی و خلق موقعیت برای سپیدرود بسیار موفق عمل کرد. ابراهیمی در 7 گل سپیدرود در نیم فصل اول تأثیر مستقیم داشت؛ این بازیکن 3 پاس گل داد و 4 بار برای تیمش گلزنی کرد که 3 گل ابراهیمی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. حسین ابراهیمی در کنار محمد نزهتی با 4 گل زده بهترین گلزنان سپیدرود رشت در لیگ هفدهم هستند.

ابراهیمی با وجود بازی های خوب و مؤثر برای سپیدرود، فقط یک بار به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و یک بار هم در تیم منتخب هفته قرار گرفت. وی در 13 بازی که در نیم فصل اول انجام داد، 4 بار با کارت زرد داور جریمه شد و یک بازی را به خاطر محرومیت از دست داد.




2081