میرابلی: دوناروما اگر قصد ترک میلان را دارد باید درخواست خود را به ما اعلام کند

میرابلی: دوناروما اگر قصد ترک میلان را دارد باید درخواست خود را به ما اعلام کند

وبسایت رسمی برنامه نود - میرابلی مدیر ورزشی باشگاه میلان می گوید که جیانلوئیجی دوناروما اگر می خواهد میلان را ترک کند باید در خواست خروج بدهد. 

به گزارش وبسایت نود، دوناروما در دیدار قبلی روسونری ها مورد انتقاد شدید هواداران میلان قرار گرفت. این درحالی است که مینو رایولا مدیر برنامه های دوناروما گفته بود که می خواهد تمدید قرارداد موکلش را فسخ کند. دوناروما تا سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد. 

میرابلی در این خصوص گفت:

خواسته ما مشخص است و ما نمی خواهیم کسی را بفروشیم، اگر یک بازیکن می خواهد باشگاه را ترک کند، باید اول به ما بگوید، سپس باشگاه باید با درخواست های خود را بیان کند. جیجیو بازیکن بسیار خاصی است، من با او چند دقیقه پیش حرف زدم و او هیچ وقت نگفت که می خواهد ما را ترک کند. شاید یک نفر می خواهد بعضی چیز ها را برنامه ریزی کند، اما ما به خواسته های خودمان توجه خواهیم کرد. می دانیم که هواداران ناراحت هستند، اما آن ها باید تیم حریف را هو کنند نه بازیکنان خودی را. این تقصیر جیجی نیست و ما باید از او حمایت کنیم، زیرا او بخشی از میراث باشگاه است. باید از او محافظت کنیم و امیدواریم که مشکل او به زودی حل شود. دوناروما تا سال 2021 با ما قرارداد دارد و من هیچ قرار ملاقاتی با رایولا ندارم، پس حرفی هم ندارم به او بزنم. 

او در ادامه گفت:

اگر دونارومامی خواهد ما را ترک کند باید به ما بگوید، اما من با او صحبت کردم و او چنین خواسته ای ندارد. ما از جیجی و باشگاه در مقابل اشخاصی که قصد ضربه زدن به ما را دارند محافظت خواهیم کرد. یک روز دوناروما خواهد فهمید که خوب و بد چیست. بعضی از افراد زیاده روی کرده اند و بیشتر شومن هستند تا چیز دیگر. می توانیم به این موضوعات بخندیم، اما اجازه نمی دهیم که او را از ما بگیرند.

 

 

4416