پیروزی چلسی در آغاز هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس

پیروزی چلسی در آغاز هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی مقابل هادرزفیلد به برتری 3-1 رسید.

به گزارش وبسایت نود، هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، سه شنبه شب با انجام سه دیدار آغاز شد که در مهمترین مسابقه، چلسی توانست با نتیجه 3-1 از سد هادرزفیلد بگذرد.

در یکی از سه بازی سه شنبه شب از لیگ جزیره، هادرزفیلد در خانه خود میزبان چلسی بود که یاران کونته با ارائه یک بازی برتر موفق شدند میزبان خود را شکست دهند، چلسی تا حدود دقیقه 70 تیم برتر میدان بود و موقعیت های زیادی خلق کرد که در سه نوبت موفق به باز کردن دروازه حریف شد. دقیقه 23 روی اشتباه دروازه بان حریف در دفع توپ، ضدحمله سریع چلسی شکل گرفت و باکایوکو دروازه حریف را باز کرد.

پیش از پایان نیمه اول بود که ویلیان با یک ضربه سر توانست بازی را 2-0 کند تا کونته با خیالی راحت تر به رختکن برود. فشار چلسی در نیمه دوم هم ادامه داشت و پدرو بود که در دقیقه 50، گل سوم چلسی را وارد دروازه حریف کرد. بعد از این گل، چلسی کم کم عقب نشست و سعی در کنترل بازی داشت، حملات هادرزفیلد در اواخر بازی در نهایت منجر به یک گل شد که در آخرین دقیقه بازی، انها فقط یکی از گل ها را توسط ده‌پویتر جبران کردند و چلسی در این مسابقه 3-1 پیروز شد.

در دیگر بازی ها، برنلی موفق شد با گل بارنز 1-0 استوک سیتی را شکست دهد و کریستال پالاس هم در دو دقیقه پایانی، توانست واتفورد را مغلوب سازد و به برتری 2-1 برسد.

1878