رومنیگه: در حال مذاکره جدی برای تمدید قرارداد ریبری و روبن هستیم

رومنیگه: در حال مذاکره جدی برای تمدید قرارداد ریبری و روبن هستیم

وبسایت رسمی برنامه نود - کارل هاینتس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ از مذاکرات جدی این باشگاه با دو هافبک کناری با تجربه این تیم برای تمدید قرارداد صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، فرانک ریبری و آرین روبن، دو بال کناری باتجربه بایرن مونیخ در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند بود و قرارداد های آنها به اتمام می رسد. اما باشگاه بایرن مونیخ می خواهد این بازیکنان را در آلمان نگه دارند.

هر دوی این بازیکنان در سال ها حضور خود در بایرن مونیخ از تاثیرگذار ترین بازیکنان این تیم بوده اند و با وجود بالا رفتن سنشان هنوز هم از بهترین وینگر های اروپا محسوب می شوند. فرانک ریبری با وجود مصدومیت های زیاد، بار ها در مصاحبه های خود از علاقه اش به ادامه فوتبال برای سه سال آینده و بازنشستگی در بایرن مونیخ صحبت کرده است.

به نقل از وبسایت گل، کارل هاینتس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه ای با TZ در خصوص آینده این دو بازیکن محبوب گفت:

فرانک و آرین هر دو قدمت و تاریخچه بزرگی در این باشگاه دارند و ما هم می دانیم که با وجود آنها چه ارزشی برای ما دارد. هر دوی آنها بازیکنان مهمی برای ما هستند. اما اینکه آنها چطور به کار خود ادامه می دهند هم مهم است. مطمئنا در آینده خیلی نزدیک در اینباره تصمیم نخواهیم گرفت اما صحبت هایی جدی در این زمینه خواهیم داشت. می توان گفت در بهار پیش رو.

رومنیگه در خصوص آینده سرج نبری، پدیده جوان این تیم که از آرسنال خریده و به هافنهایم قرض داده شد هم گفت:

برنامه ای برای نگه داشتن نبری در هافنهایم نداریم. می خواهیم او را در پایان فصل به تیم بازگردانیم. با وجود مصدومیتی که داشت از عملکردش راضی هستیم. خصوصا بازی درخشان او و دو گلی که برابر لایپزیگ به ثمر رساند را به خاطر داریم.

با تمدید احتمالی قرارداد روبن و ریبری، اوج گرفتن کینگزلی کومان و خامس رودریگز، بازگشت سرج نبری به مونیخ و جذب احتمالی یولین درکسلر از پاریسن ژرمن، رقابت بسیار زیادی در هافبک و بخصوص در پست وینگر در بایرن مونیخ در فصل آینده پدید خواهد آمد.

1721