آقای X ایرانی ستاره جدید در لیگ یونان

آقای X ایرانی ستاره جدید در لیگ یونان

به گزارش جان جورجوپولوس همکار "ورزش سه" در یونان ، دو بازیکن ایرانی پانیونیوس که با محرومیت های عجیبی از سوی این باشگاه مواجه شده اند به احتمال زیاد در نقل و انتقالات زمستانی این تیم را به سوی مقصد جدیدی ترک می کنند. براین اساس حضور مدیربرنامه های احسان حاج صفی و مسعود شجاعی دو بازیکن ایرانی پانیونیوس در یونان با اخبار تازه ای راجع به این بازیکنان و البته حضور یک ستاره ایرانی دیگر در فوتبال منتشر شده است.

مسعود شجاعی مدتی قبل به دلیل درگیری با مدافع تیم پانیونیوس در تمرینات با یک ماه محرومیت از سوی باشگاه مواجه شد. محرومیتی که رسانه های یونانی آن را به مقدمه ای برای جدایی این بازیکن از پانیونیوس تعبیر کردند. از مدت ها قبل بحث پیشنهاد آ ا ک آتن صدرنشین فعلی لیگ یونان به مسعود شجاعی مطرح بود و حالا به نظر می رسد پانیونیوس در نقل و انتقالات زمستانی ستاره ایرانی اش را به آ ا ک آتن منتقل کند. باشگاه لاس پالماس لالیگا در توییتر خود روز سه شنبه اعلام کرد که شجاعی تا شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی که 18 روز دیگر آغاز می شود در تمرینات این تیم حضور خواهد داشت و سپس به تیم جدید خود منتقل می شود. شجاعی در سالهای گذشته حضور در لاس پالماس را تجربه کرده بود.
 
 

جان جورجوپولوس از یونان می گوید احسان حاج صفی چپ پای ملی پانیونیوس از دو تیم مطرح المپیاکو و پائوک از لیگ یونان پیشنهاداتی دارد و به نظر می رسد تاحدودی به این باشگاه نزدیک شده است. درمورد مسعود شجاعی نیز کماکان پیشنهاد آ ا ک یونان صدرنشین فعلی لیگ یونان مطرح است انتقالی که به نظر می رسد در ژانویه 2018 رقم بخورد و ستاره ایرانی به صدرنشین یونان می پیوندد.

جورجوپولوس همچنین می گوید که  حضور محمدرضا فاضلی مدیربرنامه های مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در یونان جدا از انتقال این دو بازیکن به دو باشگاه معتبر یونانی حکایت از انتقال یک ستاره ایرانی به جای مسعود شجاعی به پانیونیوس دارد. براساس این خبر پانیونیوس از مدیربرنامه های شجاعی و حاج صفی حضور یک ستاره ایرانی دیگر را به جای شجاعی خواستار شده اند و به نظر می رسد بخشی از حضور این مدیربرنامه به حضور ستاره جدید ایرانی در پانیونیوس باشد. 


هر چند باشگاه پانیونیوس یونان طی سال های گذشته بد قولی های مالی زیادی را نسبت به بازیکنان ایرانی خود انجام داده و شرایط ایده آلی ندارد اما تجربه حضور انصاری فرد در کنار شجاعی و حاج صفی باعث شده تا بازیکنان ایرانی این باشگاه و شرایط لیگ یونان را سکوی پرتابی برای حضور در تیم های معتبر اروپا بدانند.


به این ترتیب به نظر می رسد در بازار نقل و انتقالات زمستانی آقای X از لیگ ایران برای ادامه فوتبال خود راهی لیگ یونان خواهد شد تا جمع ایرانیان این لیگ به 4 برسد.