فن خال: منچستریونایتد مورینیو کسالت آور بازی می‌کند و پسرفت کرده است

فن خال: منچستریونایتد مورینیو کسالت آور بازی می‌کند و پسرفت کرده است

وبسایت رسمی برنامه نود - فن خال معتقد است منچستریونایتد تحت نظر مورینیو بازی کسالت باری را ارائه می کند.

به گزارش وبسایت نود، لوئیز فن خال سرمربی سابق منچستریونایتد، طی مصاحبه ای جنجالی عنوان کرده منچستریونایتد مورینیو بازی ملال آورتری را به نسبت تیم خودش ارائه می کند. فن خال در فصل آخر حضورش در منچستریونایتد به خاطر ارائه بازی های کسل کننده، بارها مورد انتقاد قرار گرفت و در نهایت در تابستان 2016 شغلش را از دست داد و مورینیو جایگزین وی شد. فن خال درباره تاکتیک های دستیار سابقش، چنین نظری دارد:

اگر از من بپرسید، در یونایتد چگونه کار کردم؟ با توجه به شرایطی که در آن کار می کردم، می گویم بهترین سالم بود. ما فوتبالی کاملاً درست را ارائه می کردیم که البته در انگلیس مورد تحسین نیست. اکنون با مشاهده یونایتد باید بگویم، ان ها فوتبالی کاملاً کسل کننده تر را به نمایش می گذارند ولی مورینیو بابت این فوتبال، مورد انتقاد قرار نمی گیرد. ترجیحم این است بازی سیتی را ببینم، باید در ترکیب تیم خود کیفیت داشته باشید و مشخصاً سیتی بازیکنان بهتری دارد. چیزی که یونایتد اکنون ارائه می دهد، یک فوتبال دفاعی است، من همیشه فوتبال تهاجمی ارائه می کردم، مدرکش هم رقبایی بودند که اتوبوس پارک می کردند. آن ها اکنون این کار را نمی کنند چرا که مورینیو خیلی دفاعی بازی می کند.

فن خال در این مصاحبه اش هم بار دیگر از وودوارد به خاطر شکل برکناری اش انتقاد کرد و معتقد است مدیراجرایی یونایتد باید پیش از کنار گذاشتن وی، با او صحبت می کرد.

1878