پرسپولیس و رویای یک رکورد جدید؛ هت‌تریک آقای گلی

پرسپولیس و رویای یک رکورد جدید؛ هت‌تریک آقای گلی

وبسایت رسمی برنامه نود - پرسپولیس در انتهای فصل می‌تواند یک رکورد منحصربه فرد را بدست بیاورد. رکورد سومین آقای گل پی‌در پی لیگ.

به گزارش وب‌سایت نود، طارمی بعد از آنکه ماندنش در پرسپولیس این فصل قطعی شد هدفش را کسب عنوان سومین آقای گلی پی در پی عنوان کرد. رکوردی که در تاریخ لیگ برتر و قبل از آن کسی نتوانسته به آن دست پیدا کند. البته در بعضی از رقابت‌های دیگر مثل بازی‌های لیگ تهران فرشاد پیوس توانسته بود چنین آماری را ثبت کند اما در دوره‌های لیگ سراسری هیچ بازیکنی سه دوره پشت سر هم آقای گل نشده بود. بعد از محرومیت طارمی رسیدن به این رکورد کمی سخت‌تر شد. اگرچه شانس طارمی برای کسب سومین آقای گلی پی‌در پی کم شده است اما این شانس برای پرسپولیس همچنان پابرجاست. پرسپولیس امسال هم شانس دارد که برای سومین سال پیاپی آقای گل را به لیگ برتر هدیه کند. طارمی و اگر نشد علی علیپور، صدرنشین فعلی جدول گلزنان دو گزینه کسب این عنوان هستند و هر یک از آنها در صورت رسیدن به کفش طلا علاوه بر آقای گلی می‌توانند یک رکورد منحصربه فرد را به پرسپولیس هدیه بدهند.

پیش از این تیم های استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی توانسته بودند دو آقای گل پشت سرهم در لیگ داشته باشند. دو سال متوالی حسین کلانی از پرسپولیس آقای گل شد که سال دوم با ایرانپاک هم تیمی‌اش این عنوان را شریک بود. غلامحسین مظلومی دو فصل از استقلال آقای گل شد. فصل اول تنها و فصل دوم همراه عزیز سپندار از ملوان این عنوان را بدست آورد. آقای گل دو فصل بعد از تراکتورسازی بود، حسین خطیبی در فصل اول و کوروش برمک و گل‌چشمه از ابومسلم در سال دوم. رضا عنایتی دو فصل پشت سرهم برای استقلال. انصاری‌فرد در فصل اول و ادینهو در فصل دوم برای تراکتورسازی و در آخر هم مهدی طارمی برای پرسپولیس در لیگ شانزدهم و پانزدهم.

حالا نوبت علیپور است که به تیمش کمک کند تا پرسپولیس بتواند به عنوان اولین تیمی که سه آقای گل در سه فصل متوالی داشته نام خودش را در تاریخ ثبت کند. کاری که طارمی، تمام نکرد و حالا قرار است با یک نام جدید عملی شود.


30388