اسپالتی: از تساوی مقابل یوونتوس راضی نیستم

اسپالتی: از تساوی مقابل یوونتوس راضی نیستم

وبسایت رسمی برنامه نود - اسپالتی، سرمربی اینتر در مورد تساوی تیمش و یوونتوس صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، اینتر با تساوی بدون گل مقابل یوونتوس فاصله دو امتیازی خود را با بیانکونری ها حفظ کرد هر چند که ناپولی در صورت پیروزی مقابل فیورنتینا در بازی امروز می تواند صدرنشین شود. اسپالتی در پایان بازی گفت:

ما آن چیزی که باید درون زمین ارائه می دادیم را پیاده نکردیم. از نتیجه عصبانی نیستم اما در نیمه دوم بیش از حد آسان توپ لو می دادیم. به همین خاطر به بازیکنان توصیه کردم که آرامش خود را حفظ کنند و به توانایی هایشان باور داشته باشند. این که تورین را با یک امتیاز و یک کلین شیت ترک کنید نکته مثبتی است. باید با شتاب بیشتری بازی می کردیم و نشان می دادیم که شایستگی حضور در بالای جدول را داریم. در برخی از لحظات بازی شرایط به شکلی بود که انگار حضور در بالای جدول را به ما کادو داده اند و خودمان تلاشی برایش نکرده ایم.  30 دقیقه آغازین تا یک سوم پایانی بازی خیلی خوب بود اما در پایان بازی کنترل توپ را از دست دادیم. در سه سال اخیر اختلاف ما با صدر جدول خیلی زیاد بود اما این فصل در 15 هفته اول هویتمان را خلق کردیم اما در برخی لحظات شرایط طوری است که انگار خودمان هم باور نداریم که در این جا حضور داریم.

اسپالتی در مورد مکالمه اش با کیه لینی بین دو نیمه در مسیر رفتن دو تیم به تونل هم صحبت کرد:

در ابتدا من تصور کردم که کیه لینی در جریان بازی به من اعتراضی داشته است اما او به من گفت که داشته با داور صحبت می کرده است. این شرایط باعث شده بود که من دچار سوء تفاهم شوم اما بین دو نیمه با هم صحبت کردیم و مشکلی وجود ندارد.

اینتر در این فصل در بازیهای بزرگ نتایج بدی نگرفته است. آنها مقابل ناپولی و یوونتوس به تساوی بدون گل رسیدند و رم را در استادیوم المپیکو شکست دادند اما اسپالتی راضی نیست:

از تساوی های خارج از خانه مقابل ناپولی و یوونتوس راضی نیستم چرا که هدف ما همیشه باید کسب هترین نتایج باشد. باید از خودمان بپرسیم که چرا در بازیهای بزرگ برنده نمی شویم؟ ما توانایی و پتانسیل زیادی داریم و اگر بهترین بازی خود را ارائه ندهیم در لیگی مثل سری آ سخت است که بتوانیم موفق شویم. هیچ چیز برای موفقیت کم نداریم. هر دو تیم امشب نشان دادند که چه توانایی هایی دارند و نقطع ضعفی نداشتند. هر دو تیم باید برای بردن بازی می کردند.

1140