یوونتوس 0-0 اینتر؛ دربی ایتالیا بدون برنده پایان یافت

یوونتوس 0-0 اینتر؛ دربی ایتالیا بدون برنده پایان یافت

وبسایت رسمی برنامه نود - اینتر و یوونتوس به تساوی رسیدند تا ناپولی بیشترین سود را از نتیجه دربی ایتالیا ببرد.

به گزارش وبسایت نود، دیدار حساس و سنتی یوونتوس - اینتر در هفته شانزدهم فوتبال ایتالیا، با تساوی بدون گل پایان یافت تا فرصت برای صدرنشینی ناپولی فراهم شود.

در اولین روز از هفته شانزدهم سری آ، شنبه شب یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود میزبان اینتر بود. بازی در نیمه نخست تقریباً پایاپای بود، هر دو تیم به طور مساوی مالک توپ و میدان بودند ولی در مجموع یوونتوس در خلق موقعیت نسبت به حریف برتر بود. دو موقعیت مهم نیمه نخست بازی، نصیب یوونتوس و مانژوکیچ شد که یکی در ابتدای نیمه اول رقم خورد و دیگری در انتهای نیمه نخست. دقیقه 8 بازی، سانتر کوادرادو، فرصت خیلی خوبی را برای مانژوکیچ فراهم آورد ضربه اول او توسط هندانوویچ مهار شد و ضربه دوم از روی خط توسط میراندا دفع شد. در اواخر نیمه اول هم باز همین حرکت تکرار شد، کوادرادو سانتر کرد و مانژوکیچ این بار با ضربه سر تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد.

داستان نیمه دوم هم تفاوت چندانی با نیمه نخست نداشت. یوونتوس حساب زیادی روی سانتر از جناحین به خصوص از سمت راست باز کرده بود ولی شب مانژوکیچ نبود. در آن سمت هم اینتر بیشتر در پی کنترل مسابقه و بسته نگاه داشتن دروازه اش بود. آن ها به ندرت حتی روی ضدحملات موفق شدند موقعیتی را روی دروازه حریف خلق کنند.

ذقیقه 60 مسابقه کوادرادو می توانست در نقش گلزن ظاهر شود که ضربه سر وی توسط هندانوویچ راهی کرنر شد. در ادامه مسابقه تعویض های دو مربی و حضور بازیکنانی نظیر گالیاردینی، دیبالا و بنتانکور هم نتوانست تغییری در روند مسابقه ایجاد کند. در ده دقیقه پایانی یوونتوس عرصه را بر حریف تنگ تر کرد و اینتر بیشتر عقب نشست ولی باز هم میزبان در خلق موقعیت جدی گلزنی ناکام ماند تا در نهایت این مسابقه با تساوی 0-0 به پایان برسد و همه چیز به نفع ناپولی شود.

اینتر اکنون با 40 امتیاز صدرنشین است، یوونتوس با 38 امتیاز سوم است، اما ناپولی می تواند با هر دو تیم فاصله ایجاد کند.


1878