لیگ جزیره؛ برد پر گل تاتنهام بعد از چند هفته ناکامی

لیگ جزیره؛ برد پر گل تاتنهام بعد از چند هفته ناکامی

وبسایت رسمی برنامه نود - تاتنهام بالاخره رنگ پیروزی را دید.

به گزارش وبسایت نود، هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس عصر شنبه با برگزاری پنج دیدار دیگر پیگیری شد که در مهمترین مسابقه تاتنهام موفق شد با نتیجه 5-1 از سد استوک سیتی بگذرد. اسپرز که هفته ها بود در لیگ برتر روی روند ناکامی قرار داشت، در هفته شانزدهم میزبان استوک سیتی بود که موفق شد با گل های شاوکراس (گل به خودی)، هونگ مین سون، هری کین (دو بار) و اریکسن، در مقابل تک گل شاوکراس، به این پیروزی پر گل برسد و 28 امتیازی شود.

در دیگر مسابقات، برنلی در خانه خود مقابل واتفورد ده نفره، به پیروزی 1-0 رسید. تک گل این بازی توسط آرفیلد در دقیقه 45 به ثمر رسید تا برنلی هم به امتیاز 28 رسید.

بازی تیم های کریستال پالاس و بورنموث در لندن، با تساوی 2-2 پایان یافت. دفو دو بار برای میهمان گلزنی کرد و میلیوویویچ و دان برای پالاس در این مسابقه گلزنی کردند. پالاس همچنان تیم آخر جدول است و بورنموث در رده چهاردهم ایستاده است.

هادرزفیلد هم در خانه خود 2-0 از سد برایتون گذشت. هر دو گل میزبان را مونیه به ثمر رساند. آن ها با این برد به جایگاه یازدهم رفتند.

سوانزی هم در خانه خود به مصاف وست برومویچ رفت که موفق شد حریفش را با تک گل دقیقه 81 بونی شکست دهد و به دوازدهمین امتیاز فصل خود برسد. آن ها در رده نوزدهم ایستاده اند.

1878