بوندس لیگا؛ پیروزی خارج از خانه بایرن مونیخ و ناکامی دوباره دورتموند

بوندس لیگا؛ پیروزی خارج از خانه بایرن مونیخ و ناکامی دوباره دورتموند

وبسایت رسمی برنامه نود - دورتموند نتوانست بار دیگر در بوندس لیگا به پیروزی برسد.

به گزارش وبسایت نود، هفته پانزدهم بوندس لیگا با انجام چهار بازی از ساعت 18 به وقت تهران پیگیری شد.

در مهم ترین دیدار، بایرن مونیخ مهمان فرانکفورت بود. در نیمه اول بازی دو تیم بازی متعادلی از خود به نمایش گذاشتند. اما در 15 دقیقه دوم بازی فشار بایرن بیشتر شد و در دقیقه بیست سانتر کیمیش و ضربه سر آرتورو ویدال باعث شد تا مهمان با یک گل پیش بیافتد.

در نیمه دوم، بازی در اختیار اینتراخت فرانکفورت بود. باوارایایی کنترل توپ و میدان را از دست داده بودند و مورد هجوم میزبان قرار گرفته بودند تا اینکه در دقیقه هفتاد و سوم ماریوس وولف هافبک فرانفکورت از زمین بازی اخراج شد و شاگردان هاینکس توانستند مالکیت را به دست بگیرند. این دیدار با نتیجه 1-0 به پایان رسید. 

در دیگر دیدار امروز، دورتموند میزبان وردربرمن بود. به نظر می رسید بازی راحتی برای دورتموند باشد و بتواند با این پیروزی کمی از فشار انتقادات کم کند، اما وردربرمن در دقیقه بیست و شش توسط اگشتاین به گل رسید تا مهمان پیش بیافتد. 

در نیمه دوم، دورتموند توسط اوبامیانگ مهاجم گابنی خود در دقیقه 57 به گل تساوی رسید تا امید به کسب سه امتیاز داشته باشند، اما در دقیقه شصت و پنجم روی ارسال مکس کروزه و ضربه سر تئودور جبر سلاسی و همچنین اشتباه رومن بورکی باعث شد تا بار دیگر وردربرمن پیش بیافتد. این دیدار در نهایت با همان حساب 2-1 به پایان رسید و دورتموند با بیست و دو امتیاز کماکان در رده هفتم قرار دارد. 

در دیگر بازی ها، لایپزیگ نتوانست در خانه، ماینز را شکست دهد و دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند و دیدار هامبورگ و وولفسبورگ با نتیجه 0-0 به پایان رسید.




4416