وستهم 1-0 چلسی؛ اولین برد مویس با شکست آبی پوشان لندنی

وستهم 1-0 چلسی؛ اولین برد مویس با شکست آبی پوشان لندنی

وبسایت رسمی برنامه نود - وستهم یونایتد مقابل چلسی به برتری 1-0 رسید.

به گزارش وبسایت نود، هفته شانزدهم لیگ برتر جزیره با شکست غیرمنتظره چلسی در لندن آغاز شد. وستهم یونایتد با تک گل آرناتوویچ موفق شد چلسی را در ورزشگاه خانگی خود شکست دهد.

در اولین بازی از هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، وستهم یونایتد در ورزشگاه Olympic Stadium با قضاوت آنتونی تیلور میزبان چلسی بود. میزبان در این مسابقه شروع خیلی خوبی داشت و به لطف تکنیک لانزینی و آرناتوویچ به گل اول مسابقه رسید. هنوز 6 دقیقه از بازی نگذشته بود که همکاری تیمی دیدنی لانزینی و آرناتوویچ با ضربه تمام کننده این بازیکن اتریشی همراه شد و توپ به گوشه دروازه کورتوا رفت.

بعد از این گل، چلسی سراپا حمله شد و سعی کرد با در اختیار گرفتن توپ و میدان، عرصه را بر حریف تنگ کند، اما در نیمه اول تنها آدرین یک بار مجبور به انجام واکنش شد و چلسی نتوانست موقعیت خیلی زیادی خلق کند.

با شروع نیمه دوم، چلسی دست به تغییر زد و پدرو به زمین مسابقه رفت، کونته امیدوار بود با این تعویض، اوضاع متفاوت شود، او در ادامه خیلی سریع سه تعویضش را انجام داد و ویلیان و موزس هم به زمین رفتند، اما تغییرات کونته هم برای تغییر روند مسابقه کافی نبود. چلسی اگرچه همچون نیمه اول میدان دار بود ولی در خلق موقعیت خیلی موفق نبود. بازیکنان وستهم با چنگ و دندان همچون هفته قبل مقابل سیتی دفاع می کردند و نگذاشتند چلسی به موقعیت خاصی برسد. یک سانتر خطرناک از زاپاکاستا که از کنار دروازه به بیرون رفت و همچنین ضربه موراتا در موقعیت خوبی درون محوطه، که آن هم به بیرون رفت. جزو بهترین موقعیت های چلسی بودند.

در نهایت وستهم مقاومت کرد و با این برد، اولین پیروزی مویس در وستهم رقم خورد. چلسی هم چهارمین شکست فصل را تجربه کرد و 32 امتیازی ماند.

1878