2 هفته کلیدی در انتظار رضای آقای گل

2 هفته کلیدی در انتظار رضای آقای گل

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سیاه جامگان با امیدهای زیادی لیگ هفدهم را آغاز کرد اما در همان هفته های ابتدایی نتایج این تیم به شکلی رقم خورد که سرنوشتی مشابه 2 فصل گذشته را به یادها می آورد. حضور مشکی های خراسان در قعر جدول باعث شد مسئولان این باشگاه خیلی زود تصمیم به تغییرات در کادر فنی بیفتند.

 

برکناری اکبر میثاقیان از سمت سرمربیگری این تیم مشهدی اولین اقدام مدیران این باشگاه در جهت بهبود اوضاع تیم بود. این باشگاه پس از اینکه در 9 بازی توفیق چندانی با میثاقیان به دست نیاورد، تصمیم گرفت علیرضا مرزبان را جایگزین وی کند.

 

 

عملکرد مرزبان هم در مشهد چنگی به دل نزد و آنها در چهار بازی تحت هدایت او، تنها یک امتیاز و آن هم از بازی مقابل استقلال کسب کردند. پس از اختلافاتی که در آخرین روزهای حضور مرزبان در مشهد گریبان مشکی پوشان را گرفت، او خیلی زود از این تیم رفت و به پیکان ملحق شد.


پس از مرزبان، هدایت تیم قعر جدولی مشهدی به دستیار وقت او رسید. غلامرضا عنایتی، اولین تجربه سرمربیگری خود در لیگ برتر را در تیم سابق خود آغاز کرد و دو بازی آخر نیم فصل را روی نیمکت این تیم نشست. اگرچه این بازی ها نتایجی مشابه و ضعیف برای مشکی پوشان داشته، اما حالا عنایتی این فرصت را دارد تا در نیم فصل دوم با اعمال تجربیاتش به بازیکنان این تیم، باعث بهبود وضعیت نماینده خراسان در لیگ شود. تعطیلات نیم فصل هم زمان مناسبی برای عنایتی به منظور ترمیم مشکلات این تیم خواهد بود.

 

 

آقای گل ادوار لیگ برتر، برای به پایان رساندن اولین تجربه سرمربیگری اش در لیگ برتر چالش بسیار مهمی را با تیم مشکی پوش مشهدی روبروی خود می بیند و باید ضمن بازگرداندن روحیه این تیم، شرایط را برای فرار تیمش از منطقه خطر فراهم کند.