نتایج لیگ اروپا؛ شکست میلان در شب پیروزی اورتون

نتایج لیگ اروپا؛ شکست میلان در شب پیروزی اورتون

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته ششم مرحله گروهی لیگ اروپا با شکست میلان آغاز شد. 

به گزارش وبسایت نود، دور شش مرحله گروهی لیگ اروپا با برگزاری دوازده بازی از 21:30 آغاز شد. در گروه اول آستانا با نتیجه 1-0 اسلاویا پراگ جمهوری چک را از پیش رو برداشت. ویارئال نیز با یک گل از نماینده رژیم صهیونیستی شکست خورد. در این گروه ویارئال با یازده امتیاز و آستانا با ده امتیاز به دور بعد راه یافتند. 

در گروه دوم دیناموکیف با حساب 4-1 پارتیزان بلگراد را شکست داد و دیدار یانگ بویز و اسکندربو با نتیجه 1-1 به پایان رسید. در این گروه دیناموکیف و پارتیزان بلگراد به ترتیب سیزده و هشت امتیاز به مرحله حذفی صعود کردند. 

در گروه سوم هوفنهایم با نتیجه 1-1 در خانه مقابل لودوگورتس متوقف شد و باشاکشهیر با نتیجه 2-1 براگا را از پیش رو برداشت. براگا با یازده امتیاز و لودوگورتس با نه امتیاز توانستند به مرحله بعدی صعود کنند.

در گروه چهارم، آسترا وین اتریش نتوانست در مقابل آ اک آتن به پیروزی برسد و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. میلان نیز با هدایت جنارو گتوسو در مقابل ریه کا با حساب 2-0 مغلوب شد. در این گروه میلان و آ اک آتن با یازده و هشت امتیاز به مرحله بعد رفتند.

در گروه پنجم اورتون با سه گل آپولون قبرس را شکست داد و آتلانتا با یک گل به در مقابل لیون به پیروزی رسید. در این گروه آتلانتا با چهارده و لیون با یازده امتیاز جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کردند. 

در گروه ششم نیز کپنهاگن با دو گل در مقابل شریف پیروز شد و لوکوموتیو مسکو در مقابل زلین به برتری 2-0 رسید. در این گروه لوکومتیو مسکو با یازده امتیاز به عنوان صدرنشین و کپنهاگن با نه امتیاز به عنوان تیم دوم به دور بعدی راه یافتند. 





4416