زیدان: رئال مادرید تا ماه فوریه فرم خوب خود را پیدا می کند؛ ممکن است خرید زمستانی داشته باشیم

زیدان: رئال مادرید تا ماه فوریه فرم خوب خود را پیدا می کند؛ ممکن است خرید زمستانی داشته باشیم

وبسایت رسمی برنامه نود - زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار با دورتموند شرکت کرد و در مورد پیروزی تیمش به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید شب گذشته با کسب پیروزی 3-2 مقابل دورتموند، با 13 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها شد. زیزو در این باره گفت:

شروع بسیار خوبی داشتیم و در چند دقیقه نخست دو گل به ثمر رساندیم. سپس به دنبال مصدومیت واران، لحظات سختی را گذراندیم. نیم ساعت پایانی نیمه دوم بسیار خوب بود، و لوکاس در پست خود بازی کرد و سبایوس عملکرد خوبی داشت. بازی خوبی ارائه کردیم. به ثمر رساندن 3 گل همیشه یک دستاورد است.

تصور می کنم که تا ماه فوریه که مرحله یک هشتم نهایی شروع می شود، فرم بسیار قدرتمندی پیدا خواهیم کرد. حالا چند روز خوب پیش رو داریم و مطمئنم که بعد از تعطیلات و وقفه موجود، فرم خوبی پیدا خواهیم کرد. روز دوشنبه حریف خود در مرحله بعدی رقابت ها را خواهیم شناخت، اما می دانیم که حریف سختی خواهد بود. مهم نیست با چه تیمی روبرو شویم.

واران و وایخو:

او آسیب دیده و فردا مورد آزمایش قرار می گیرد. او گفته که مشکلش جدی نیست، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم. او مطمئناً برای دیدار شنبه آماده نخواهد بود. در مورد وایخو هم باید شرایط را ارزیابی کنیم. مشکل او جدی نیست اما باید نگاهی بیاندازیم. راه حلی برای چینش تیم در دیدار مقابل سویا پیدا خواهیم کرد. یورنته در گذشته سابقه بازی در خط دفاعی را داشته و به خوبی با این پست آشناست. باید صبر کنیم و ببینیم چه می شود.

مصدومیت ها در آستانه بازی با سویا:

نگران نیستم. باید راهی برای حل مشکلات پیدا کنم و تیمی جنگنده به میدان بفرستم که توانایی ارائه عملکردی خوب داشته باشد. برای بازیکنان مصدوم متأسفم، اما اینجا ترکیبی داریم و از درون گروه به دنبال راه حل خواهیم بود.

کیلور ناواس:

من دو دروازه بان دارم و همیشه این را با خودم تکرار می کنم: من سرمربی رئال مادرید هستم و از دروازه بان هایم راضی ام. همه ما مسلماً می توانیم بهتر از این کار کنیم، همیشه همینطور است، اما گمان می کنم که کیلور عملکرد خوبی داشت.

هنوز راه درازی تا رسیدن به یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان داریم. راه درازی در پیش است. حالا به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته ایم، که مهمترین چیز بود. با کسب پیروزی مرحله گروهی را به پایان رساندیم و هنوز قبل از شروع مرحله بعد، بازی های زیادی برگزار خواهیم کرد. ما لالیگا و جام باشگاه های جهان را در پیش داریم و بعد از آن مجدداً روی لیگ قهرمانان تمرکز خواهیم کرد.

سبایوس:

از عملکردش راضی هستم، خوب کار کرد. اینطور بازی کردن آسان نیست و او در کنار یورنته خیلی خوب بازی کرد. او آماده کمک به تیم است و تنها چیزی که می توانم از بازیکنانم بخواهم، آمادگی در زمان های لازم است.

پنجره نقل و انتقالات زمستانی:

احتمال خرید بازیکن وجود دارد و ممکن است این کار را انجام دهیم. پنجره نقل و انتقالات از 1 ژانویه باز می شود و تا 31 ژانویه ادامه دارد. باید ببینیم چه می شود، اما در سال های اخیر اتفاق زیادی رخ نداده است. مثل هر سال احتمالات را بررسی می کنیم و وضعیت را ارزیابی خواهیم کرد.

احتمال رویارؤیی با پاریسن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی:

به قرعه کشی فکر نمی کنم چون روز شنبه در لالیگا مسابقه داریم. پی اس جی تاکنون فوق العاده کار کرده و با ارائه بازی خوب، پیروز می شود. گاهی اوقات آنها فوق العاده ظاهر می شوند، اما در مورد قرعه کشی بحث نخواهم کرد چون می خواهم از پیروزی امشب لذت ببرم و فرصت زیادی برای ریکاوری قبل از مسابقه بعدی هم نداریم.

1771