ونگر: والکات در ژانویه آرسنال را ترک نمی کند

ونگر: والکات در ژانویه آرسنال را ترک نمی کند

وبسایت رسمی برنامه نود - ونگر جدایی والکات را تکذیب کرده است.

به گزارش وبسایت نود، آرسن ونگر به شایعات درباره جدایی والکات واکنش نشان داده و اذعان داشته این هافبک انگلیسی، در ژانویه این تیم را ترک نمی کند. والکات که در چند هفته اخیر به دلیل مصدومیت غایب بوده، احتمالاً در بازی اخر دور گروهی لیگ اروپا، مقابل باته بوریسف در ترکیب توپچی ها قرار می گیرد، او جزو بازیکنانی همچون ویلشر و ژیرو است که در این فصل فرصت زیادی برای درخشش در لیگ برتر نداشته اند و چشم امیدشان لیگ اروپا است. ونگر درباره شرایط والکات چنین گفته است:

او سخت تلاش کرده تا به میادین بازگردد، چند هفته قبل مریض شده بود و بعد از ان دست به ترکیب تیم نزدم. والکات در تمرینات سرحال نشان داده و می خواهد این را در زمین هم نشان دهد. او در ژانویه تیم را ترک نمی کند.

ونگر درباره شرایط کلی ترکیب تیمش نیز چنین گفت:

بازیکنان بسیار عالی کار کردند، یکی از نکات مثبت این فصل، رفتار بازیکنان بوده که فوق العاده و بی عیب و نقص بوده است. وقتی در تمرینات تیمی که معمولاً در لیگ برتر به زمین می رود را در مقابل تیمی که در لیگ اروپا به میدان می رود، مقابل هم قرار می دهیم، سخت است پیش بینی کنیم کدام برنده می شوند. مبارزه ای برای حضور در ترکیب در جریان است و من هم به دنبال توازن در ترکیب تیم هستم.

1878