پدیده صفر - گسترش فولاد ۲ / شاگردان مهاجری با شکست به تعطیلات رفتند

پدیده صفر - گسترش فولاد ۲ / شاگردان مهاجری با شکست به تعطیلات رفتند

وبسایت رسمی برنامه نود -  تیم گسترش فولاد تبریز نیم‌فصل اول لیگ برتر را با پیروزی در خانه پدیده خراسان به اتمام رساند.

به گزارش وبسایت نود ، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های پدیده خراسان و گسترش فولاد تبریز از ساعت 14:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد پیگیری شد که این مسابقه با پیروزی 2 بر صفر گسترش فولاد خاتمه یافت.

رضا خالقی‌فر در دقیقه 30 و پیمان بابایی در دقیقه 89، گل‌های گسترش را به ثمر رساندند تا فیروز کریمی در تقابل با مهاجری که سابقه دستیاری کریمی را در کارنامه دارد، پیروز شود. محمد قاضی مهاجم پدیده و آقای گل فعلی لیگ برتر می‌توانست در دقیقه 54 از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند و تعداد گل‌های خود را به 9 برساند، اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. کریمی سابقه هدایت ابومسلم را دارد و بازگشت او به مشهد مقدس برای او خوش‌یمن بود.

این چهارمین پیروزی شاگردان فیروز کریمی در پنج مسابقه اخیر بود که سبب صعود موقت گسترش فولادِ 20 امتیازی به رده هشتم جدول شد. پدیده هم که می‌توانست با کسب این پیروزی خانگی به رتبه سوم جدول برسد، در این امر ناکام بود و با 24 امتیاز در جایگاه پنجم جدول باقی ماند.

کوپال ناظمی داور این مسابقه به محمدرضا خلعتبری مهاجم پدیده، کارت زرد نشان داد.



پدیده : سعید جلالی راد، محمدرضا خانزاده، علی نعمتی، رضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان، محمد آقاجانپور، امین قاسمی نژاد، محمد رضا خلعتبری، محمد قاضی

گسترش فولاد :  فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، ادسون هنریکه، مسیح زاهدی، یوسف سیدی، احمدرضا زنده‌روح، آندرانیک تیموریان، اسماعیل فرهادی، سامان نریمان‌جهان، رضا خالقی‌فر و پیمان بابایی



 دقیقه 8 : حرکت سریع احمد زنده روح از سمت راست با پاس زمینی این بازیکن همراه شد که پاس زمینی این بازیکن توسط مدافعان پدیده برگشت داده شد.

دقیقه 10 : شوت از راه دور اکبر ایمانی به شکلی فوق العاده زیبا و خطرناک به تیرک افقی گسترش فولاد برخورد کرد و به بیرون رفت .

دقیقه 12 : ضربه پیمان بابایی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 15: ضربه سر محمد خانزاده با فاصله بسیار کم از کنار دورازه گسترش به بیرون رفت.

دقیقه 20: شوت اکبر صادقی به شکلی خطرناک و با فاصله بسیار کم از دروازه دخسوس به بیرون رفت.

دقیقه 30 ( گسترش فولاد - خالقی فر ): پاس پیمان بابایی در دهانه دروازه به رضا خالقی فر رسید و این بازیکن گل اول گسترش فولاد را به ثمر رساند.

دقیقه 40: ضربه محمد قاضی چسبیده به محوطه جریمه پس از برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: باز هم شوت محمد قاضی به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 45: ضربه محمدرضا خلعتبری در شرایطی خوب به مدافعان گسترش برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 54: شوت رضا ناصحی از داخل محوطه جریمه با فاصله کمی به بیرون رفت.

دقیقه 57: محمد قاضی روی شوتی که به سمت دروازه داشت و برخورد توپ به دستان ادسون هنریکه یک پنالتی برای تیمش گرفت ، ضربه محمد قاضی به تیرک دروازه برخورد کرد و به در برگشت راه به جایی نبرد و این فرصت از دست رفت.

دقیقه 62: حرکت تکنیکی آندرانیک و پاس زیبای او به بابایی این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد که مدافعان پدیده به سختی این خطر را دفع کردند.

دقیقه 76: ارسال خلعتبری با ضربه سر مهدی خانی همراه شد که ده خسوس توپ را برگشت داد .

دقیقه 80: بازیکنان پدیده با یک پاس عمقی خانزاده را در موقعیت تک به تک قرار داد و واکنش سریع دخسوس مانع از گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه 89 ( بابایی - گسترش فولاد ) : حرکت سریع امید جهانبخش با پاس این بازیکن برای پیمان بابایی همراه شد و این بازیکن موفق شد گل دوم گسترش فولاد را به ثمر برساند.



2020