شجاعی: به نسبت سال قبل گروه بهتری داریم

شجاعی: به نسبت سال قبل گروه بهتری داریم

به گزارش "ورزش سه"، سرپرست  پس از پایان مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2018 به خبرنگار "ورزش سه" گفت: فکر می کنم نسبت به گروه فصل قبل، امسال در گروه خوبی قرار گرفتیم. سال گذشته با العین و الاهلی عربستان روبرو شده بودیم اما در لیگ قهرمانان آسیا 2018 به نسبت در گروه راحت تری قرار گرفتیم.


او ادامه داد: البته باید به این موضوع نیز دقت داشت که سال گذشته دچار بدشانسی شده بودیم و امیدوارم امسال نیز مجددا این بدشانسی به سراغ مان نیاید. ما از تیم الاهلی عربستان پیش بودیم اما از دقیقه 80 به بعد دو گل پذیرفتیم و با بدشانسی آن بازی را واگذار کردیم یا در هر دو دیدار برابر تیم ازبکستان تیم برنده بودیم امیدواریم انشالله در ابتدا برابر نماینده هند به پیروزی برسیم و بعد به مرحله گروهی فکر کنیم.


وی در رابطه با دیدار پلی آف ذوبی ها گفت: خیلی ها فکر می کنند چون تیم هندی است خیلی تیم ساده ای است اما از قدیم هم مشخص بود تیم های هندی دونده و چغر هستند. در هر صورت امیدوارم مانند سال گذشته بدشانسی نیاوریم چون آن موقع هم ما بازی خوب را ارائه می دادیم اما حریف گل می زد. به هر صورت امیدواریم از این گروه بالا بیاییم.


شجاعی در ادامه گفت: ما تجربه چند ساله حضور در بازی های آسیایی را داریم و تجربه نشان داده است که ما توانستیم از مرحله گروهی به خوبی عبور کنیم ضمن اینکه از نظر روانی نیز آماده حضور در این بازی ها هستیم.


او درباره تیم های احتمالی صعود کننده از گروه خود گفت: سه تیم در گروه ما هستند که می توانند صعود کنند. بهرحال هرکدام از این تیم ها می توانند تیم های برنده و صعود کننده باشند. امیدواریم با حمایت هواداران مان بتوانیم به برتری برسیم و از گروه صعود کنیم.