قرعه های سخت در انتظار دو غول اسپانیایی لیگ قهرمانان؛ از پاریس و مونیخ تا چلسی و منچستری ها!

قرعه های سخت در انتظار دو غول اسپانیایی لیگ قهرمانان؛ از پاریس و مونیخ تا چلسی و منچستری ها!

وبسایت رسمی برنامه نود - هواداران لیگ قهرمانان اروپا حالا با 12 تیم از 16 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها آشنا شده اند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم های منچستر یونایتد، بارسلونا، پاریسن ژرمن، رم، منچستر سیتی، بشیکتاش و تاتنهام همگی جایگاه خود به عنوان تیم های سرگروه را تثبیت کرده اند. هشتمین تیمی که احتمالاً به عنوان سرگروه صعود خواهد کرد، لیورپول است که در صورت پیروزی مقابل اسپارتاک مسکو در آنفیلد، قطعی خواهد شد.

در رده دوم، تیم های بازل، بایرن مونیخ، رئال مادرید، چلسی و یوونتوس جایگاه تثبیت شده ای دارند. سه تیم دیگر هم به این جمع ملحق خواهند شد که سویا در صورت پیروزی مقابل ماریبور، یکی از آنها خواهد بود و شاختار برای صعود تنها به یک تساوی مقابل منچستر سیتی نیاز دارد و پورتو هم با کسب پیروزی مقابل موناکو می تواند صعود کند.

از این رو، گمانه زنی ها در مورد قرعه کشی مرحله بعد آغاز شده است. اگر لیورپول به عنوان تیم صدرنشین صعود کند، چلسی تنها شانس رویارؤیی با سه تیم پاریسن ژرمن، بارسلونا و یا بشیکتاش را خواهد داشت.

احتمال تقابل شاگردان والورده با چلسی با از این رو افزایش یافته و کاتالان ها از طرفی در پی دوری از قرعه بایرن مونیخ تحت هدایت هاینکس هستند. رئال مادرید هم با دوم شدن در گروه خود، قرعه آسانی نخواهد داشت و احتمال رویارؤیی با تیم های رم، لیورپول، منچستر سیتی، منچستر یونایتد و یا پاریسن ژرمن وجود دارد.

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها، روز دوشنبه، 11 دسامبر (20 آذر) انجام خواهد شد.

1771