یونایتد 2 - 1 زسکا؛ صعود مقتدرانه شیاطین سرخ

یونایتد 2 - 1 زسکا؛ صعود مقتدرانه شیاطین سرخ

 

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ اگرچه در ابتدا با یک گل عقب افتادند، اما در نیمه دوم با گل های لوکاکو و راشفورد 1-2 پیروز شده و با اقتدار راهی مرحله بعد شدند.
 

 

در دقایق ابتدایی توپ و میدان در اختیار یونایتد بود و اولین خطر این تیم در دقیقه 14 ایجاد شد اما ضربه اشلی یانگ با مهار آکنیف همراه بود.

 

 

 

 

در دقیقه 20 این بار والنسیا شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما باز هم گلر زسکا عکس العمل مناسبی نشان داد.

 

دقایق بعد و با پاس پوگبا برای لوک شاو، مدافع انگلیسی از جناح راست نفوذ کرد اما ارسال او به راشفورد نرسید تا این موقعیت از دست برود.

 

 

 

 

در ادامه زسکا توانست بر جریان بازی مسلط شود و یونایتد را به عقب براند. این حملات نهایتا در لحظات پایانی نیمه اول نتیجه داد و زسکا به گل رسید. با پاس رو به عقب دژاگوئف، ویتینیو موفق شد با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه گل اول زسکا را در اولدترافورد به ثمر برساند.

 

 

 

 

یونایتدها نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و از همان ابتدا حملات زیادی را روی دروازه زسکا ترتیب دادند که به نتیجه ای ختم نشد تا در نهایت در دقیقه 64 قفل دروازه زسکا شکسته شد.

 

 

 

 

 

روی پاس دیدنی پل پوگبا، روملو لوکاکو موفق شد با ضربه ای دیدنی دروازه را باز کرده تا گل تساوی یونایتد به ثمر برسد.

 

 

 

 

اما یک دقیقه تیم مورینیو به گل دوم هم رسید. این بار خوان ماتا با پاس تماشایی خود راشفورد را صاحب موقعیت کرد تا این مهاجم جوان نیز با ضربه ای والی از درون محوطه زننده گل دوم لقب بگیرد.

 

در دقیقه 78 لوک شاو شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در نهایت تلاش دو تیم اثری نداشت تا یونایتد با نتیجه 1-2 زسکا را در اولدترافورد مغلوب کند.