حمایت کامل فلورنتینو پرز از زیدان

حمایت کامل فلورنتینو پرز از زیدان

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید معتقد است که در یکی از بهترین دوران تاریخ باشگاه زندگی می‌کند و با زیدان، آنها می‌توانند رویاپردازی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال در 4 فصل اخیر، 3 قهرمانی اروپا به دست آورده و این فصل به دنبال کسب سومین قهرمانی پیاپی خواهد بود. حال پرز به حمایت از زیدان پرداخت و مدعی شد که با سرمربی فرانسوی می‌توانند رویاپردازی کنند.

او گفت:" ما تیمی داریم که با حضور زین‌الدین زیدان می‌توانیم رویاپردازی پردازی کنیم. زیدان در رئال تمام دستاوردهای ممکن را به دست آورده است. او یکی از اسطوره های ماست، یکی از بزرگترین اسطوره ها که تمام ارزش‌های باشگاه را می‌توان در او یافت. او تیمی دارد که کاپیتانش راموس و مارسلو است. آنها نیز هر دو الگوی ارزش‌های ما هستند.

در کنار هم تاریخ سازی کرده ایم. دوازدهمین قهرمانی اروپا را به دست آوردیم و باز هم می‌توانیم قهرمان شویم. ما همچنین سی و سومین قهرمانی لالیگا را نیز کسب کردیم. از سال 1958 تا به حال نتوانستیم دو قهرمانی در یک فصل کسب کنیم؛ ولی انگیزه بالای پیروزی ما را رو به جلو پیش می‌برد."

پرز درباره شرایط اقتصادی رئال گفت:" در شرایط فعلی و با توجه به رقابت شدید بین باشگاه ها، مدل باشگاه ما یک مدل موفق است و این به کمک هواداران ماست.