مدیرعامل باشگاه سایپا: امسال بازیکن میلیاردی نداریم

مدیرعامل باشگاه سایپا: امسال بازیکن میلیاردی نداریم

مدیرعامل باشگاه سایپا: امسال بازیکن میلیاردی نداریم

مدیرعامل باشگاه سایپا تاکید کرد که این تیم امسال به هیچ عنوان بازیکن میلیاردی ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بیت‌الله رضایی، مدیرعامل باشگاه سایپا که در برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد درباره انتقال تیم فوتبال این باشگاه به تهران گفت: مجوز باشگاه سایپا برای استان تهران است و هر بازی حدود 40 تا 50 میلیون تومان برای برگزاری مسابقات‌مان به استان البرز پرداخت می‌کردیم. با توجه به وضعیت مالی که گروه خودروسازی سایپا دارد و به منظور کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدزایی برای اینکه بتوانیم پخش مستقیم و همچنین از نظر تبلیغات محیطی درآمدزایی داشته باشیم تفاهمنامه‌ای را با فرماندار شهرستان اسلامشهر نوشتیم تا از نظر مالی از ما حمایت داشته باشند و در کاهش هزینه‌ها کمک کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ورزشگاه بین‌المللی اسلامشهر تا دو ماه دیگر افتتاح می‌شود تا آن زمان بازی‌های خود را در زمین‌های دیگر برگزار می‌کنیم و سپس به اسلامشهر خواهیم رفت.

مدیرعامل سایپا درباره سن بالای بازیکنان این تیم گفت: اگر بخواهیم پشتوانه سازی کنیم بازیکنی مانند اخباری می‌شود که 7-8 سال برای او زحمت کشیدیم و هزینه‌های زیادی کردیم اما زمانی که باید از او بهره‌برداری می‌کردیم از طریق سایپا متوجه شدیم که به تیم دیگری رفته و سایپا را ترک کرده است. اگر تیمی می‌خواهد نتیجه بگیرد باید پشتوانه داشته باشد.

رضایی با اشاره به جوسازی برخی رسانه‌ها مبنی بر هزینه‌های زیادی باشگاه برای جلب بازیکنان گفت‌: امسال به هیچ عنوان بازیکن میلیاردی نداریم.