اولین واکنش گتوزو به تساوی شگفت آور میلان

اولین واکنش گتوزو به تساوی شگفت آور میلان

میلان امروز در مقابل تیم بنونتو که تمام بازی های قبلی خود را باخته بود متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، میلانی ها که از دقیقه 75، ده نفره شده بودند، تا ثانیه های پایانی بازی از میزبان خود پیش بودند اما برینیولی، گلر بنونتو با ضربه سری استثنایی موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر رسانده و کام میلانی ها به خصوص گتوزو را تلخ کند.

گتوزو که امروز برای اولین بار روی نیمکت مربیگری میلان می نشست، در پایان بازی گفت:« قصد صحبت در مورد داوری را ندارم چون این تساوی ربطی به داوری نداشت؛ بلکه می خواهم از بازیکنان خودم تشکر کنم که امروز همه توان شان را در زمین گذاشتند. افسوس به خاطر آن گل دقیقه پایانی. حتی یک ضربه چاقو دردش کمتر از گلی بود که از گلر بنونتو دریافت کردیم.

در روزهایی قرار داریم که همه چیز به ضرر ما رخ می دهد. امروز زخم خورده زمین را ترک کردیم ولی وظیفه ما در روزهای آینده، بهتر و بهتر شدن است. از هر نظر باید پیشرفت کنیم.»

گتوزو ادامه داد:« امروز می توانستیم کار حریف را زودتر تمام کنیم ولی نقایصی داشتیم از جمله در شخصیت تیمی؛ با این حال تکرار می کنم که از بازیکنانم رضایت دارم. بنونتو انگیزه های بسیار بالایی برابر ما داشت و این را خوب می دانستیم. متاسفانه با یک اشتباه، تاوان سختی دادیم. در هر صورت سرمان بالاست و نگاه مان رو به جلو.»