نقش بارسلونا در متحول شدن اوزیل در آرسنال!

نقش بارسلونا در متحول شدن اوزیل در آرسنال!

مسوت اوزیل پس از یک بازی غیبت، شب گذشته نقش مهمی در برتری پر گل آرسنال برابر هادرسفیلد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال، در بازی قبلی برابر برنلی غایب بود؛ ولی شب گذشته مقابل هادرسفیلد فوق العاده ظاهر شد.

او نیمه دوم طی دو دقیقه دو پاس گل به ژیرو و سانچز داد و خودش نیز گل چهارم را به ثمر رساند تا نقش اول را در پیروزی 5-0 آرسنال داشته باشد. رمزی، ستاره توپچی ها پس از بازی در مورد اوزیل گفت که یک بازی استراحت اوزیل باعث شد تا باتری هایش به خوبی شارژ شوند و امشب نمایش بی نظیری داشت.

اوزیل نزدیک به یک ماه است که متحول شده و توانسته از زیر فشار انتقادات خود را خارج کند. او در دربی شمال لندن مقابل تاتنهام نیز مرد اول تیمش بود تا ثابت کند فقط در بازی های معمولی درخشش ندارد.

به ادعای رسانه های انگلیسی، پیشنهاد بارسلونا و تبدیل شدن اوزیل به یکی از گزینه های خرید باشگاه کاتالانی به وی انگیزه های دو چندانی داده و نمی توان متحول شدن او را بی ربط با علاقه بارسلونا دانست.

بارسا که کوتینیو را به عنوان گزینه اول تقویت خط میانی خود در نظر دارد، می داند که لیورپول برای جدایی ستاره برزیلی خود موانع زیادی ایجاد خواهد کرد و به همین دلیل روی اوزیل به عنوان گزینه دوم سرمایه گذاری کرده اند.

قرارداد ستاره آلمانی پایان فصل به اتمام می رسد و خبری هم از تمدید آن نیست. اوزیل در صورت پیوستن به بارسا در انتقالات زمستانی، می تواند در لیگ قهرمانان نیز به میدان برود و این بزرگترین مزیت او نسبت به کوتینیو است.