بیلسا، سرمربی استرالیا در جام جهانی؟

بیلسا، سرمربی استرالیا در جام جهانی؟

نشریه دیلی میل از احتمال اخراج مارسلو بیلسا، سرمربی لیل و حضور او روی نیمکت استرالیا خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، بیلسا برای ملاقات لوئیس بونینی، دستیار سابقش که به سرطان معده دچار شده، بدون اطلاع به باشگاه، به شیلی سفر کرد. تیم چهارنفره دستیاران او، در غیاب او ، لیل را مقابل مونپولیه هدایت کردند و 3-0 مغلوب شدند. این اقدام بیلسا و نتایج ضعیف او که باعث شده تیم او در یک رده مانده به قعر جدول قرار گیرد، باعث عصبانیت مدیران باشگاه شده و انتظار می‌رود این سرمربی امروز از هدایت لیل اخراج شود.

جرارد لوپز مالک جدید لیل با هدف بازگرداندن این تیم به چمپیونزلیگ سهام باشگاه را خرید ولی نتایج به دست آمده با بیلسا، تا به اینجا با انتظارات آنها تطابق ندارد. بیلسا 58 میلیون پوند برای تقویت تیم در تابستان هزینه کرد ولی این هزینه ها نتوانست تغییری در تیم ایجاد کند.

حال نشریه اکیپ مدعی شد که احتمالا بیلسا امروز از هدایت لیل اخراج خواهد شد و همچنین مقصد آینده او نیز توسط این نشریه فرانسوی مشخص شده است. در حقیقت گفته می‌شود که او احتمالا هدایت استرالیا را برعهده خواهد گرفت و در جام جهانی سرمربی این تیم خواهد بود. پوستکوغلو اخیرا از هدایت استرالیا کنار کشیده و فدراسیون این کشور به دنبال مربی جدیدی برای هدایت این تیم در جام جهانی است. حال باید دید سرمربی سابق آرژانتین، هدایت قهرمان آسیا را برعهده خواهد گرفت یا نه.