هفته سیزدهم از نگاه دوربین؛ همه پسران برانکو

هفته سیزدهم از نگاه دوربین؛ همه پسران برانکو

وبسایت رسمی برنامه نود - در هفته سیزدهم لیگ برتر چه گذشت و چه اتفاقاتی افتاد؟

به گزارش وب‌سایت نود، پرسپولیس به صدر رسید، پارس جنوبی جم رقابت را فعلا به حریف قدرتمندش واگذار کرد  و استقلال هم بالاخره با اختلاف بیش از یک گل برد. اتفاقات هفته سیزدهم اما به همین چند مورد خلاصه نشد و بعضی از اتفاقات هم از دید دوربین‌ها ثبت شد.

 اوضاع در بازی‌های خانگی آبادان اکثرا به همین شکل است. پر است از شادی گل و خوشحالی و جشن و پایکوبی. درست برعکس بازی‌های خارج از خانه. اگر صنعت نفت فقط در خانه بازی می‌کرد تیم سوم جدول بود و همیشه اوضاعش همینطور بروفق مراد بود. مثل رابطه فراز کمالوند و کرار که این روزها حسابی بروفق مراد است. کرار گل می‌زند و پاس گل می‌دهد بدون حاشیه و درگیری. این همان کراری است که کمالوند وعده‌اش را داده بود و فعلا هم توانسته به آن عمل کند.

 محسن ربیع‌خواه علاقه چندانی به زدن ضربات سر در میانه میدان ندارد. این یکی از نقاط ضعف اصلی او در این پست است. نقطه ضعفی که البته کمال کامیابی‌نیا هم در آن شریک است. با این حال فعلا با توجه به مدافعان بلندقد پرسپولیس این نقطه ضعف ضرر چندانی به پرسپولیس نزده است.

 مهاجمان حریف ذوب‌آهن برای گل زدن به این تیم می‌توانند هر راهی را امتحان کنند به جز پنالتی. رشید مظاهری روی پنالتی گل نمی‌خورد و این را در این فصل به خوبی نشان داده است. او از 4 پنالتی که به دروازه‌اش زده شده 3 پنالتی را مهار کرده است. دروازه‌بان شماره دوی تیم ملی این روزها حسابی آماده و سرحال است و با 4 کلین‌شیت جای خوبی در میان دروازه‌بان‌های لیگ دارد.

1

 در روزهایی که طارمی نیست حریفانش برای کسب کفش طلا هم شرایطی به این شکل دارند. مات و مبهوت و بی‌نتیجه. این هفته هم نه مرتضی تبریزی گل زد و نه محمد قاضی تا طارمی یک نفس راحت دیگر هم بکشد و برای بازگشت خط و نشان بکشد.

 احمدزاده بعد از دوماه و اندی بازگشت تا با حضور بازیکنی که در ابتدای فصل سه گل زده بود کمی جای خالی طارمی پرشود. اگرچه در این مدت غیبت او اتفاقات زیادی در تیم افتاده و پرسپولیس با دو هافبک دفاعی بازی می‌کند و رسن به گزینه اول برانکو تبدیل شده اما احمدزاده که لقب پسر برانکو را داشت بازیکنی نیست که به این راحتی‌ها به نیمکت منتقل شود. البته بحث جدید در پرسپولیس احتمالا این خواهد بود که برانکو کدام یک از پسرانش را بیشتر دوست خواهد داشت. به خاطر ربیع خواه به بازی با دو هافبک دفاعی اصرار می‌کند یا فرشاد را به ترکیب اضافه می‌کند.

30388