برتری پرگل سپاهان مقابل تراکتور سازی

برتری پرگل سپاهان مقابل تراکتور سازی

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان زلاتکو کرانچار مقابل تراکتور سازی تبریز به پیروزی رسیدند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های سپاهان و تراکتور سازی تبریز در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۴:۴۵ امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید. 

گل های تیم سپاهان توسط ساسان انصاری در دقایق 5 و 55 (پنالتی)  و علی کریمی در دقیقه 84 به ثمر رسید. 

داور این دیدار به سیاوش یزدانی (دقیقه 66) از سپاهان محمد نادری( در دقایق33، 78) از تراکتورکارت زرد نشان داده و نادری از زمین مسابقه اخراج شد. 

ترکیب سپاهان: لی اولیویرا، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مهدی رحیمی، سعید آقایی، رسول نویدکیا، علی کریمی، حسین پاپی (از دقیقه 46 - مهرداد محمدی)، جلال علی محمدی، ساسان انصاری، مروان حسین (از دقیقه 64 - رضا میرزایی)

ترکیب تراکتورسازی: فرزین گروسیان، سینا عشوری، محمد نادری، محمد مسلمی پور، محمد ایران پوریان، فاخر تهامی (از دقیقه 30 -حامد حسینعلی زاده  و به جای وی از دقیقه 66- محمد ابراهیمی)، علی طاهران، محمد نوری، امیر نصر آزادانی، محمدرضا آزادی و فرزاد حاتمی

شرح گل:

گل سپاهان در دقیقه 5: ساسان انصاری در دقیقه 5 این دیدار با حرکت انفرادی و نفوذ به محوطه جریمه تیم تراکتور سازی موفق شد با شوت زنی دقیق و با پای راست گل اول بازی را به ثمر برساند.

گل دوم سپاهان: پاس در عمق بازیکنان سپاهان در دقیقه 54 با حرکت مروان حسین همراه شده و در ادامه توپ به دست سینا عشوری برخورد که داور به سود تیم میزبان اعلام پنالتی کرد. ساسان انصاری توانست با ضربه حکم به سمت راست دروازه تراکتور سازی شوت بزند که گل دوم تیم میزبان شکل گرفت.

گل سوم سپاهان: علی کریمی در دقیقه 84 با شوت دقیق از پشت محوطه جریمه تراکتور سازی موفق شد تا گل سوم تیمش را به ثمر برساند. 

دقایق حساس:

بازیکنان تراکتور سازی در دقیقه 6 این دیدار و پس از گل تیم میزبان، به سوی دروازه لی اولیویرا حمله کردند که دروازه بان سپاهان با خروج خوب و به موقع مانع گلزنی شاگردان یحیی گل محمدی شد.

ساسان انصاری در دقیقه 22 این دیدار در موقعیتی تک به تک با فرزین گروسیان قرار داشت که دروازه بان تراکتور سازی مانع گلزنی تیم میزبان شد.

سپاهان در دقیقه 22 از سمت چپ زمین مسابقه صاحبت موقعیت حساس شده بود که پاس مروان حسین بی دقت بوده و تیم میزبان نتوانست از این موقعیت استفاده کند. 

نصر آزادانی در دقیقه 29 این دیدار با پاس عمقی بازیکنان تراکتورسازی در موقعیت ضد حمله قرار گرفت که اولیویرا با گرفتن توپ مانع گلزنی تیم میهمان شد.

سپاهانی ها در دقیقه 41 با جرکت تاکتیکی از روی ضربه ایستگاهی و شوت علی محمدی صاحب موقعیت حساس شده بودند که ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد. 

فرزاد حاتمی در دقیقه 45 این دیدار از پشت محوطه جریمه سپاهان شوت زد که توپ در اختیار دروازه بان سپاهان قرار گرفت.

مهرداد محمدی در دقیقه 55 شوت زد که توپ پس از برخورد با بازیکن تیم میهمان راهی اوت شد و در ضربه کرنر نیز عارف غلامی در موقعیت گلزنی قرار داشت ولی با واکنش فرزین گروسیان نتوانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

رسول نویدکیا در دقیقه 80 با پاس زیبایی توانست جلال محمدی را در موقعیت تک به تک با فرزین گروسیان قرار بدهد که کنترل بد بازیکن سپاهان باعث شد تا دروازه بان تراکتور سازی با خروج از دروازه توپ را در اختیار بگیرد.

رسول نوید کیا در دقیقه 82 این دیدار از روی ضربه ایستگاهی صاحب موقیعت حساس شده بود که توپ پس از ارسال از راه دور، در اختیار دروازه بان تراکتور سازی قرار گرفت. 

گفتنی است، سپاهان با این نتیجه در جدول رده بندی 14 امتیازی شده و تراکتور سازی نیز 12 امتیازی باقی ماند. 

20441