اسپالتی: ایکاردی مثل پرنده ایست که به سمت شکارش خیز بر می دارد

اسپالتی: ایکاردی مثل پرنده ایست که به سمت شکارش خیز بر می دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - مائورو ایکاردی مهاجم تیم ملی آرژانتین دیشب با دبل مقابل آتلانتا در لیگ ایتالیا سیزده گله شد.

به گزارش وبسایت نود، اسپالتی سرمربی اینتر  به تمجید از عملکرد ایکاردی پرداخت و او را با پرنده مقایسه کرد که به سمت شکارش خیز بر می دارد. مهاجم آرژانتینی به اینتر کمک کرده تا در رده دوم لیگ ایتالیا قرار بگیبرد و فقط دو امتیاز کمتر از ناپولی صدرنشین داشته باشد. اسپالتی در تمجید از ایکاردی گفت:

هیچ بازیکنی روی ضربات ایستگاهی به آتالانتا گل نزده بود اما ایکاردی این کار را کرد چرا که او شبیه پرنده ای است که به سمت شکارش خیز بر می دارد. ایکاردی یک قهرمان است اما من از آن مربیانی هستم که فکر می کنم پیروزی همیشه حاصل تلاش کل تیم است. ما فرصت کمی در اختیار آتالانتا گذاشتیم و سعی کردیم با موقعیت سازی حریف را تحت کنترل خود داشته باشیم و به آنها موقعیت گل ندادیم. اینتر هویت خود را داشت و امشب مثل یک تیم پخته بازی کردیم. بازیکنانم  می دانند باید در لحظات مهم منتظر فرصتشان باشند. آنها می دانند که می خواهند به کجا برسند و چطور باید به سطحی که می خواهند برسند.

ایکاردی در نیمه اول یک موقعیت عالی گلزنی را از دست داد هر چند که با دبلش آن صحنه را فراموش کرد. وی اظهار داشت :

خوشحالم که دو گل زدم هر چند که از این که در نیمه اول یک موقعیت را از دست دادم احساس پشیمانی دارم. باید آن موقعیت را هم گل می کردم. برد مهمی بود چرا که به آن نیاز داشتیم. حالا برای پیروزی باید فقط روی خودمان تمرکز داشته باشیم.

1140